Μια πολύ αξιόλογη και σοβαρή πρόταση που αφορά τον νέο οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας του δήμου, κατέθεσε ο Σύλλογος Εργαζομένων.
Είναι πλέον καιρός να παρθούν σοβαρές αποφάσεις και τομές για την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών και για την διάρθρωση του δήμου.
Άρθρο 1
ΕΝΟΤΗΤΑ Α: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ
ΣΤΟ
ΔΗΜΑΡΧΟ
- Αυτοτελές
Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων. (1)
- Γραφείο
Γενικού Γραμματέα (1)
- Γραφείο
Ειδικών Συμβούλων και Ειδικών Συνεργατών. (3)
- Γραφείο
Διαχείρισης Νομικών Θεμάτων. (2)
- Γραφείο
Διοικητικής Βοήθειας. (1)
α.
Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου
Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.). (1)
β.
Γραφείο Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Διαχείρισης Συνεπειών (1)
γ.
Γραφείο ανθρώπινου δυναμικού, μέσων και υλικών πολιτικής προστασίας (1)
- Αυτοτελές
Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας. (1)
α.
Γραφείο Επιχειρησιακού Σχεδιασμού. (1)
β.
Γραφείο Αστυνόμευσης. (8)
α) Γραφείο Διαχείρισης υπηρεσιακών
προτάσεων και προγραμματισμού (1)
β) Γραφείο οργάνωσης μελετών (χρονοδιαγράμματα)
και υπηρεσιακής εκπαίδευσης. (1)
γ)
Γραφείο χωροταξικού σχεδιασμού, προγραμματισμού, οργάνωσης και ανάπτυξης
πληροφορικής (1)
δ) Γραφείο τουριστικής ανάπτυξης (1)
- Αυτοτελές Γραφείο Εσωτερικού Ελέγχου
(1)
1ο. Τμήμα Πολεοδομίας (1)
1ο
Γραφείο
έκδοσης οικοδομικών αδειών (1)
2ο
Γραφείο
πολεοδομικών εφαρμογών (1)
3ο
Γραφείο
ελέγχου κατασκευών (1)
2ο. Τμήμα περιβάλλοντος. (1)
1ο
Γραφείο
περιβάλλοντος και εξοικονόμησης ενέργειας (1)
2ο
Γραφείο
Δημοτικού Σφαγείου (1)
3ο
Γραφείο
Δημοτικών Κοιμητηρίων (1)
3ο. Τμήμα καθαριότητας, ανακύκλωσης και συντήρησης
πρασίνου (1)
1ο
Γραφείο
καθαριότητας και ανακύκλωσης (1) Γραφείο διαχείρισης και συντήρησης πρασίνου
4ο
Γραφείο
κίνησης και συντήρησης οχημάτων(1)
4ο. Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (1)
1ο.
Γραφείο
Αδειοδοτήσεων καταστημάτων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (1)
2ο.
Γραφείο
επιχειρηματικότητας και απασχόλησης (1)
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (Κατάργηση του ΚΠΠΑ και της
ΚΔΕΠΑΠ ένταξη του προσωπικού στο Δήμο)
1. Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού:
(1)
1ο.
Τμήμα Κοινωνικής
Μέριμνας, Πολιτικών Ισότητας των Φύλων και υγείας (1)
α)
Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας και Κέντρου Κοινότητας (2)
β)
Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας. (1)
γ)
Γραφείο Ισότητας των Φύλων (1)
2ο.
Τμήμα Παιδείας,
Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού. (1)
α)
Γραφείο Παιδείας (1)
β)
Γραφείο Δια Βίου Μάθησης (1)
γ)
Γραφείο Πολιτισμού (1)
3ο. Τμήμα Αθλητισμού και Νέας Γενιάς (1)
α)
Γραφείο Αθλητισμού. (1)
β)
Γραφείο Νέας Γενιάς (1)
4ο. Τμήμα βοήθειας στο σπίτι (1)
α)
Γραφείο βοήθειας στο σπίτι (1)
β)
Γραφείο πρόληψης στο σπίτι (1)
γ)
Γραφείο αξιοποίησης εθελοντών (1)
ΕΝΟΤΗΤΑ Ε: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1. Διεύθυνση Διοικητικών Yπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις
παρακάτω διοικητικές ενότητες: (1)
1ο.
Τμήμα Υποστήριξης
Πολιτικών Οργάνων.
(1)
α) Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου (1)
β) Γραφείο Οικονομικής Επιτροπής,
Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και Εκτελεστικής Επιτροπής (1)
γ) Γραφείο Δημοτικής Επιτροπής
Διαβούλευσης, Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών, Επιτροπών του Δημοτικού
Συμβουλίου, Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης και Δημοτικών
Παρατάξεων. (2)
δ) Γραφείο Διαφάνειας (1)
2ο.
Τμήμα Ανάπτυξης
Ανθρώπινου Δυναμικού.
(1)
α)
Γραφείο Μητρώου και διαδικασιών ΙΔΑΧ και ΙΔΟΧ (1)
β)
Γραφείο Μητρώου και διαδικασιών Μονίμων (1)
3ο.
Τμήμα Αστικής και
Δημοτικής Κατάστασης και Μετανάστευσης. (1)
α)
Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης (1)
β)
Γραφείο Ληξιαρχείου (1)
γ)
Γραφείο Μετανάστευσης (1)
4ο.
Τμήμα Κέντρου
Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). (1)
α)
ΚΕΠ Παροικιάς (3)
β)
ΚΕΠ Νάουσας (3)
2. Διεύθυνση Οικονομικών Yπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις
παρακάτω διοικητικές ενότητες: (1)
1ο. Τμήμα Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου (1)
α)
Γραφείο Προϋπολογισμού και Επιμελητείας (1)
β)
Γραφείο Λογιστηρίου (1)
2ο.
Τμήμα Εσόδων, Δημοτικής
Περιουσίας και Ταμείου. (1)
α)
Γραφείο εσόδων (1)
β)
Γραφείο Περιουσίας (1)
γ)
Γραφείο Ταμείου (1)
3ο.
Τμήμα Προμηθειών (1)
α)
Γραφείο Προμήθειας Υλικών και διαχείρισης Παγίας (1)
β)
Γραφείο Προμήθειας εξοπλισμού (1)
γ)
Γραφείο Προμήθειας Υπηρεσιών (1)
3. Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω
διοικητικές ενότητες: (1)
1ο. Τμήμα Μελετών (1)
α)
Γραφείο σχεδιασμού προγραμμάτων δράσης (1)
β) Γραφείο εκπόνησης μελετών (1)
2ο. Τμήμα Τεχνικών
Έργων (1)
α)
Γραφείο εκτέλεσης τεχνικών έργων, οδοποιΐας και συντηρήσεων (1)
β)
Γραφείο
Διοικητικής και Γραμματειακής Υποστήριξης (1)
3ο.
Τμήμα Συγκοινωνιών
και Μεταφορών (1)
α)Γραφείο κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και
μεταφορών (1)
β) Γραφείο εγκαταστάσεων και
αδειοδοτήσεων(1)
4ο. Τμήμα
Ηλεκρτομηχανολογικών εργασιών (1)
α) Γραφείο συντήρησης κοινοχρήστων χώρων (πλατειών, οδών,κ.λ.π) (1)
β)
Γραφείο συντήρησης κτιριακών υποδομών (1)
5ο. Τμήμα τεχνικής υποστήριξης πληροφορικής και επικοινωνιών (1)
α) Γραφείο υποστήριξης πληροφοριακών συστημάτων (1)
β) Γραφείο υποστήριξης επικοινωνιών (1)
Άρθρο 2
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Οι Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες του
Δήμου είναι εγκατεστημένες στην έδρα δημοτικών ενοτήτων, εξυπηρετούν τις
δημοτικές / τοπικές κοινότητες της ενότητας και περιλαμβάνουν υπηρεσίες οι οποίες
υπάγονται διοικητικά σε αντίστοιχες Διευθύνσεις ή Τμήματα των Κεντρικών
Υπηρεσιών του Δήμου. (7)
ΕΝΟΤΗΤΑ Α: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΑΟΥΣΗΣ
1. Γραφείο −
Παράρτημα ΚΕΠ (3)
2.
Γραφείο Μετανάστευσης (1)
Οι παραπάνω προτάσεις του Συλλόγου
μας αποτελούν το σκελετό δόμησης των Υπηρεσιών του Δήμου σύμφωνα με τον πρότυπο
Οργανισμό του Υπουργείου Εσωτερικών ο οποίος περιγράφει επί της ουσίας τις
απαραίτητες παροχές που οφείλει ο Δήμος στους πολίτες. Για να μπορέσουν να
καλυφθούν οι παραπάνω θέσεις ώστε να προσφέρονται προς τους πολίτες αυτά που
οφείλουμε ως Δήμος, χρειάζονται 114 άτομα μόνιμο προσωπικό μόνο σε διοικητικές
θέσεις. Σημειώνουμε ότι η στελέχωση των Γραφείων που αναφέρονται παραπάνω είναι
υπολογισμένη με τοποθέτηση ενός ατόμου ανά Γραφείο με ότι αυτό συνεπάγεται για
τις ασθένειες και τις άδειες των εργαζομένων.
Παρόλα αυτά η άποψη του Συλλόγου μας είναι ότι, για να είναι σύννομος και στοιχειωδώς λειτουργικός προς τους πολίτες του ο Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πάρου πρέπει ο αντίστοιχος Ο.Ε.Υ. να είναι δομημένος σύμφωνα με τον πρότυπο Οργανισμό του Υπουργείου Εσωτερικών ανεξάρτητα με τον αν υπάρχει το προσωπικό για την κάλυψη των θέσεων. Αφού γίνει αυτό οφείλουμε να διεκδικήσουμε την κάλυψη των κενών θέσεων σύμφωνα πάντα με το νόμο που υποχρεώνει τον κάθε Δήμο με συγκεκριμένες αρμοδιότητες να υπηρετεί τον πολίτη.
Σε ότι αφορά την τοποθέτηση του υπάρχοντος προσωπικού στις αντίστοιχες υπηρεσιακές θέσεις, η άποψή μας είναι ότι, πρέπει να γίνει ύστερα από διαβούλευση με όλα τα μέρη που εμπλέκονται στη διαδικασία, με γνώμονα τη νομοθεσία, τις γνώσεις και τις ικανότητες των εργαζομένων και με μοναδικό αξιολογημένο στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Για το ΔΣ ΣΕΟΤΑΠΑ
Ο Γραμματέας
Γιώργος Ανδρεάδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες