Pages

Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΗΛΙΑ ΚΟΥΝΤΡΟΜΙΧΑΛΗ

Αγαπητοί φίλοι
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι την 1/7/2020 με επιστολή μου υπέβαλα στον Δήμαρχο Πάρου κο Κωβαίο Μάρκο, την παραίτησή μου από την θέση του Αντιδημάρχου, καθώς και από όλα τα Διοικητικά Συμβούλια και επιτροπές που είμαι μέλος.
Στην απόφασή μου αυτή με οδήγησαν σειρά γεγονότων και συμπεριφορών που θα γνωστοποιήσω στο μέλλον, καθώς και τον απολογισμό μου των εννέα μηνών.
Επίσης ενημέρωσα τον Δήμαρχο ότι σε προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, θα καταθέσω και την ανεξαρτοποίησή μου από την παράταξη «Πάρος επιμένουμε στην πράξη».
Θα συνεχίσω να στηρίζω και να αγωνίζομαι για ότι καλύτερο προτείνεται για το νησί μας και τους κατοίκους του.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αυτούς τους εννέα μήνες, τους συναδέλφους μου δημοτικούς συμβούλους, τους υπαλλήλους του Δήμου και ιδιαίτερα το προσωπικό καθαριότητας για την καλή συνεργασία που είχαμε αυτό το μικρό διάστημα.
Επίσης θα ήθελα να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη από όλους εσάς, ανώνυμους και επώνυμους που με εμπιστευθήκατε και να σας ομολογήσω ότι τα πράγματα και οι άνθρωποι  δεν είναι πάντα όπως φαίνονται, ξεγελάστηκα και εγώ, γιατί πίστευα ότι μπορώ να αλλάξω πράγματα και το κατάφερα εν μέρει, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να αλλάξω ανθρώπους.
Πάρος 3/7/2020
Φιλικά
Ηλίας Κουντρομιχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες