Pages

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΠΑΛΙ ΤΙΠΟΤΑ....ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΣΙΩΠΗ?

Με αφορμή την επαναφορά στην επικαιρότητα της χρήσης του αεροσκάφους του Ιδρύματος Νομικού από το Γ.Ν. Θήρας, με συγκεκριμένους κύκλους να στοχοποιούν τόσο την προηγούμενη κυβέρνηση, όσο και τον πρώην Διοικητή Χαράλαμπο Πανοτόπουλο, είναι ανάγκη να διευκρινίσουμε τα παρακάτω:
Η μη συμβατή χρήση του ως μέσο αεροδιακομιδών και το αίολο νομικό καθεστώς των πτήσεων, είχε απασχολήσει τους πολίτες της Θήρας, μετά από δημοσιεύματα τόσο του τοπικού τύπου, όσο και μέσων μαζικής ενημέρωσης πανελλήνιας εμβέλειας (Real News 23/09/2017 Τίτλος: «Σαντορίνη: Διαδρομές στο… τζάμπα;»), σύμφωνα με τα οποία το αεροσκάφος δεν λειτουργούσε σύμφωνα με τη βούληση προσφοράς στους κατοίκους του νησιού, των ευεργετών και ιδρυτών του ομώνυμου ιδρύματος Λούλας και Ευαγγέλου Νομικού.
Η προσφορά του αεροσκάφους στους κατοίκους της Σαντορίνης είναι αδιαμφισβήτητη όμως η Διοίκηση του ΕΚΑΒ, πριν ακόμα ξεκινήσει η λειτουργία του νοσοκομείου, είχε διαπιστώσει κενά ως προς την ασφαλή μεταφορά των ασθενών και προσπάθησε να έρθει σε επαφή με τους αρμόδιους φορείς του νησιού, προκειμένου να δοθεί λύση στο θέμα. Παρ’ όλα αυτά δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση. Το Μάιο του 2018, το ΕΚΑΒ επανήλθε προτείνοντας, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, τη Διοίκηση του Γ.Ν. Θήρας και τα συναρμόδια υπουργεία, συγκεκριμένο σχέδιο πέντε βασικών σημείων:
1)      Υγειονομικός εξοπλισμός και στελέχωση με ειδικευμένο προσωπικό με έξοδα του ΕΚΑΒ.
2)      Παραχώρηση από την ΥΠΑ 4 πιλότων, οι οποίοι ανά δύο θα λειτουργούσαν το αεροσκάφος.
3)      Συντήρηση και επισκευή του αεροσκάφους με έξοδα της ΥΠΑ, στις πιστοποιημένες εγκαταστάσεις της στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.
4)      Μόνη οικονομική υποχρέωση του ιδρύματος θα ήταν η φιλοξενία των πιλότων, τα ανταλλακτικά για τη συντήρηση και τα καύσιμα.
5)      Το αεροσκάφος θα παρέμενε στην ιδιοκτησία του ιδρύματος, θα στάθμευε μόνιμα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Σαντορίνης και θα πετούσε μόνο κατόπιν εντολής των ιατρών του Γ.Ν. Θήρας.
Η παραπάνω πρόταση, η οποία θα εξασφάλιζε τις ασφαλείς αεροδιακομιδές ακόμα και βαρέων περιστατικών, κατατέθηκε επίσημα στην τότε Διοίκηση του Ιδρύματος και κοινοποιήθηκε στην Δημοτική Αρχή, το Μάιο του 2018. Η πρόταση αυτή απαξιώθηκε και δεν απαντήθηκε ΠΟΤΕ!!!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ; Αυτοί που ήθελαν να το αναβαθμίσουν σε σύγχρονο, εξοπλισμένο και ασφαλές μέσο ή αυτοί που απαξίωσαν να απαντήσουν στην πρόταση αναβάθμισης;
Σήμερα, στο διάστημα επτά μηνών μετά την αντικατάσταση της Διοίκησης της ΑΕΜΥ Α.Ε. και του Γ.Ν. Θήρας από τη νέα κυβέρνηση, το αεροσκάφος δεν έχει πραγματοποιήσει καμία αεροδιακομιδή από το Γ.Ν. Θήρας, ενώ πριν από λίγες μέρες ο νέος Διοικητής δήλωσε δημόσια ότι υπάρχει νομικό κενό για τη χρήση του από το Γ.Ν. Θήρας.
Υπενθυμίζουμε στο Θηραϊκό Λαό ότι η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα, ήταν η κυβέρνηση που σεβάστηκε την επιθυμία των Σαντορινιών και άνοιξε το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΗΡΑΣ, με ΔΩΡΕΑΝ και ΙΣΟΤΙΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ όλων των πολιτών, σώζοντας το έτσι από την εκποίηση που σχεδίαζε ο Άδωνης Γεωργιάδης και τις ορέξεις των ιδιωτικών συμφερόντων που το εποφθαλμιούσαν.
Όσο αφορά στις προσωπικές επιθέσεις εναντίον του πρώην Διοικητή του Γ.Ν. Θήρας Χαράλαμπου Πανοτόπουλου, τόσο η τοπική οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ, όσο και η Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ Κυκλάδων, θεωρούμε ότι ανταποκρίθηκε με πλήρη επιτυχία στα καθήκοντά του. Αποτελεί για μας παράδειγμα συντρόφου που υπηρέτησε από θέσεις ευθύνης την δημόσια υγεία με επάρκεια, εντιμότητα και αυταπάρνηση, προσφέροντας τα μέγιστα στην κοινωνία της Θήρας.
Η συντονιστική επιτροπή της ΟΜ Θήρας
Υ.Γ   1.το δημοσίευμα το βρήκαμε στην ηλεκτρονική σελίδα  FILELEUTHEROS PAROS.
        2. πληροφορήθηκα ότι ανάλογη επιστολή υπάρχει και στο ΒΕΛΕΝΤΖΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ και αφορά το αεροπλάνο της Πάρου, την αναζητώ από την ΥΠΑ  και εάν είναι γεγονός θα βγει στον αέρα για να πληροφορηθεί  η Παριανή κοινωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες