Pages

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

ΠΕΝΤΕ + ΠΕΝΤΕ ΚΑΙ +4 = ΜΗΔΕΝ


Συναντήσεις επί συναντήσεων, πέντε από την μία, πέντε από την άλλη, στο βάθος περιμένουν τέσσερεις να συναντηθούν με άλλους δύο και στο τέλος όλους αν τους προσθέσεις, δεν αρκούν για την συμπλήρωση του τοπικού ψηφοδελτίου μιας κοινότητας.
Και όμως όλοι αυτοί θέλουν να γίνουν δήμαρχοι, "εγώ έχω αυτούς ...φέρε και τους δικούς σας...για να πάρουμε και τους άλλους...αλλά με εμένα επικεφαλής ...διότι υπάρχει η παράταξη...όχι εγώ είμαι νέα δημοκρατία και έχω και τους γόνους!!! μαζί μου...ναι μεν αλλά εγώ έχω εμπειρία" και άλλα πολλά ευτράπελα ακούγονται στις συναντήσεις.
Όλοι μιλούν για ομάδα ισχυρή που περιμένει από πίσω...αλλά θα την παρουσιάσουν αφού πρώτα παρουσιάσουν οι άλλοι την δική τους...ονόματα ακούγονται...αυτός είναι μαζί μου και αυτός έτοιμος είναι (οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα ότι κάποιοι τους χρησιμοποιούν), άλλοι υπόσχονται την στήριξη αθλητικών σωματείων ( με ποιο δικαίωμα ? ) και γενικά η υπόθεση έχει φθάσει στα όρια της γελοιότητας και θα αρχίσουμε να γράφουμε και ονόματα, για να καταλάβει ο κόσμος το τι πραγματικά συμβαίνει και ποιοι κρύβονται πίσω απ΄όλες αυτές τις κινήσεις.
Σκοπός ένας...να μην καταφέρει ο Κωβαίος να βγει από την πρώτη Κυριακή.
Αυτοί που υποκινούν όλα αυτά γνωρίζουν πολύ καλά ότι όλες οι κινήσεις που σχεδιάζουν και όλοι οι υποψήφιοι που θα κατέβουν (αν κατέβουν) δεν θα συγκεντρώσουν ποσοστό πάνω από 10-15 % ο κάθε ένας, αλλά αυτό δεν τους ενδιαφέρει, αυτό που τους νοιάζει είναι να μην πάρει 50+1 ο Κωβαίος από την πρώτη Κυριακή.
Και γιατί αυτό? γιατί δεν έχουν καταλάβει ότι η Παριανή κοινωνία τους έστειλε στα σπίτια τους, νομίζουν ότι μπορούν να χειραφετήσουν ανθρώπους και καταστάσεις. Θέλουν να είναι αυτοί ή έτσι πιστεύουν , οι αυριανοί παρασκηνιακοί ρυθμιστές του Δήμου.
 Θέλουν να πάρουν την εκδίκησή τους από την Πάρο για την απόρριψή τους, οδηγώντας την σε μια μπαχαλοκατάσταση  μετεκλογικά εξαιτίας του εκλογικού συστήματος που εμπνεύστηκαν κάποιοι όχι λόγω της δημοκρατικής τους ευαισθησίας, αλλά λόγω της εκλογικής τους ανυπαρξίας πανελλαδικά και έτσι προτίμησαν να διαλύσουν τα πάντα, αφού οι ίδιοι δεν μπορούν να εκλεγούν.
Μήνυμα χωρίς χρέωση...Δεν θα σας περάσει, όσο και να προσπαθείτε ούτε την πρώτη ομάδα του ΑΟΠ αριθμητικά δεν θα καταφέρετε να συγκεντρώσετε, γιατί δεν σας ενδιαφέρει η Πάρος , σας ενδιαφέρει ο εαυτό σας και η υστεροφημία σας.
Η Πάρος προχωράει και δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να σταματήσει αυτή την κούρσα που έχει ξεκινήσει.
Θα απογυμνωθείτε ένας-ένας με ονοματεπώνυμο και φυσικά δεν αναφέρομαι σε αυτούς που διεκδικούν τον Δήμο ανοιχτά και καθαρά, αλλά σε αυτούς που συνωμοτούν στους σκοτεινούς δρόμους και στα υπόγεια και εκμεταλλεύονται  αγνές προθέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες