Pages

Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Ο Βαγγέλης Πετρόπουλος κρέμασε τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια



Αντίο στην αγωνιστική δράση με τη φανέλα του ΑΟ Πάρου για τον Βαγγέλη Πετρόπουλο που στα 40 του φόρεσε τα τελευταία 10 χρόνια τη φανέλα του.

Τον Βαγγέλη Πετρόπουλο τίμησε ο ΑΟ Πάρου για την προσφορά του στην ομάδα. Ο ίδιος, πρώην παίκτης πλέον του ΑΟ Πάρου, σε γραπτή του δήλωση αναφέρει τα εξής:

«Όταν η πρώτη σου ανάμνηση σαν παιδί είναι με μια μπάλα στα πόδια σε μια αλάνα με ματωμένα γόνατα είναι πολύ δύσκολο να αποδεχτείς ότι πρέπει να πεις αντίο. Σε αυτό το ταξίδι που μου χάρισε τις πιο όμορφες στιγμές και γνώρισα ανθρώπους που μου στέκονται μια ζωή δίπλα εντός και εκτός γηπέδων οφείλω τα πάντα. Παρόλο τους τραυματισμούς, τις γκρίνιες, τις ήττες που πλήγωσαν η αξία της φιλίας και της ομαδικότητας που γεννάει το ποδόσφαιρο είναι συγκλονιστική. Λέω τώρα το μεγάλο ΑΝΤΙΟ, με χαρμολύπη, μετά από τρείς δεκαετίες δράσης από τα παιδικά τμήματα του Πρωτέα Π. Φώκαιας που ανδρώθηκα έως και σήμερα που φορώντας την τιμημένη και αγαπημένη φανέλα του ΑΟ ΠΑΡΟΥ για σχεδόν μια δεκαετία προσπάθησα να προσφέρω την χαρά στους πιστούς φίλαθλους μας και να τιμήσω το περιβραχιόνιο που μου εμπιστεύτηκαν οι συμπαίκτες μου. Θα είμαι πάντα ενεργός στο πλευρό της διοίκησης και των παικτών της ομάδας μας για να βοηθήσω από όποιο πόστο μπορώ ώστε να δημιουργήσουμε νέους αθλητές με ήθος και αγωνιστικότητα. Σε κάθε τέλος οφείλουμε μια υπόσχεση για νέους αγώνες. Εξάλλου το παιχνίδι λήγει μόνο όταν σφυρίξει το τέλος ο διαιτητής. Με συγκίνηση για την αγάπη και την τιμή που μου κάνατε
Βαγγέλης Πετροπουλος».







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες