Pages

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Δήμαρχος Αντιπάρου: «Θα παραδώσω τα κλειδιά του Δήμου»



Τραγική η κατάσταση υποστελέχωσης στο Δήμο Αντιπάρου, όπου δύο διοικητικοί υπάλληλοι και ο δήμαρχος Τάσος Φαρούπος καλούνται να αντιμετωπίσουν τα απαιτητικά τρέχοντα ζητήματα


Τραγικά προβλήματα υποστελέχωσης αντιμετωπίζει ο Δήμος Αντιπάρου, καθώς με μόνο δύο διοικητικούς υπάλληλους, καλείται να φέρει σε πέρας το πολύπλευρο και πολύπλοκο έργο ανασυγκρότησης του φορέα, που έχει αναλάβει η δημοτική αρχή.
Παρά το γεγονός, ότι προβλήματα υποστελέχωσης αντιμετωπίζουν πλέον όλοι οι νησιωτικοί Δήμοι και δη οι μικρότεροι, ο Δήμος Αντιπάρου, έχει στο δυναμικό του μόνο δύο διοικητικούς υπαλλήλους, προκειμένου, όπως αναφέρει και ο δήμαρχος, κ. Φαρούπος Τάσος, να καταφέρει ο Δήμος να περάσει σε μία νέα εποχή, μακριά από νοοτροπίες πλήρους ακαταστασίας και αναχρονισμού, τις οποίες βρήκε η νέα δημοτική αρχή, όταν ανέλαβε τα καθήκοντά της, πριν ένα περίπου χρόνο.

Αντιμετώπιση καθημερινών αναγκών και εκκρεμοτήτων με δύο άτομα προσωπικό
Σύμφωνα με τα όσα έχει δηλώσει στην εφημερίδα ο δήμαρχος Αντιπάρου, ο φόρτος εργασίας είναι τέτοιος, που αναλαμβάνει ο ίδιος να καλύψει τα κενά, που δημιουργεί η υποστελέχωση. «Πηγαίνω στο Δημαρχείο νωρίς το πρωί και φεύγω αργά το βράδυ. Είμαι και δήμαρχος και γραμματέας και κλητήρας και τηλεφωνητής και τα πάντα. Οι υπάλληλοι του Δήμου είναι ένας γραμματέας και ένας υπάλληλος της Οικονομικής Υπηρεσίας. Επίσης, τρεις εργάτες καθαριότητας και ένας οδηγός. Αυτοί είναι. Μία ταβέρνα το καλοκαίρι, έχει περισσότερο προσωπικό από το Δήμο».
Όπως τόνισε, «δεν υπάρχει άνθρωπος στο Δήμο, ώστε να σηκώσει τα τηλέφωνα». Κατά συνέπεια, πάγιο αίτημα του κ. Φαρούπου, είναι «να μας στείλουν έναν υπάλληλο. Αναγκαζόμαστε και πληρώνουμε τις εταιρείες τόσα χρήματα, με τα οποία θα μπορούσαμε να τον κρατήσουμε εδώ μόνιμα και να τον πληρώνουμε περίπου δύο χρόνια».
Χαρακτηριστικά ανέφερε, πως «σκοπεύω να αναδείξω το θέμα στα Μέσα και μάλιστα αυτά της εθνικής εμβέλειας. Θα πάω να παραδώσω τα κλειδιά του Δήμου Αντιπάρου. Δεν είναι δυνατόν να πεθάνουμε εδώ», σημειώνοντας, πως έχει κάνει πολλές φορές αιτήματα προς την πολιτεία, προκειμένου να ελαφρυνθεί, έστω και σε μικρό βαθμό ο Δήμος. «Έχω επικοινωνήσει με τα αρμόδια υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς, ενώ έχω κάνει και τρία ταξίδια στην Αθήνα - τα μόνα που έχω κάνει. Δεν έχω πάει σε συγκεντρώσεις που κάνει η ΚΕΔΕ, ούτε πουθενά αλλού, ούτε έχω καταφέρει να κάνω τις επαφές, που κανονικά θα έπρεπε να κάνω, για την προώθηση του νησιού. Είμαστε, δηλαδή, ένας αποκομμένος Δήμος».
«Η δημοτική αρχή μόλις που έκλεισε χρόνο και στο ενδιάμεσο είχαμε τρεις εκλογικές διαδικασίες. Ώσπου να βρούμε τον έναν υπουργό, έφευγε, ώσπου να βρούμε τον άλλον, έφευγε», τόνισε. «Το μόνο σίγουρο είναι, ότι προσπαθούμε να “σουλουπώσουμε” το Δήμο. Ανεβάζουμε όλες τις αποφάσεις και τις πράξεις μας στο ίντερνετ. Στήσαμε την ιστοσελίδα του Δήμου Αντιπάρου, η οποία δεν υπήρχε. Εδώ δεν υπήρχε ούτε υπολογιστής. Όταν αναλάβαμε, δεν υπήρχε ούτε ίντερνετ στο Δήμο. Αρχεία δεν βρήκαμε. Κατευθείαν είχαμε να αντιμετωπίσουμε δικαστήρια και νομικός δεν υπάρχει στο Δήμο. Μόνο για να μαζέψω τα στοιχεία, που έπρεπε να βρω, για να τα στείλω σε κάποιο δικηγόρο, που θα αναλάβει την υπόθεση, έκανα τρεις ημέρες. Τώρα ό,τι αρχεία έχουμε, τα ψηφιοποιούμε. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι ο Δήμος δεν μπορεί να δουλέψει έτσι».
Σύμφωνα με το δήμαρχο, «φέτος έχουμε κάνει πρόοδο και με τα σκουπίδια. Από την προηγούμενη δημοτική αρχή το έργο της αποκομιδής είχε ανατεθεί σε ιδιώτες έναντι χιλιάδων ευρώ. Κατέστρεψαν οχήματα. Φέτος, δεν προσλάβαμε ιδιωτική εταιρεία, τα δουλέψαμε μόνοι μας, παίρνοντας, μέσω κάποιων επαφών και γνωριμιών, ως δωρεά ένα απορριμματοφόρο του Δήμου Πειραιά και το νησί ήταν πεντακάθαρο. Επιπλέον, η καθημερινή επικοινωνία με τους πολίτες είναι πολύ σημαντική. Μας στέλνουν με ένα email μία φωτογραφία, ότι κάπου υπάρχουν σκουπίδια. Την επόμενη ημέρα τα έχουμε μαζέψει. Έχουμε τέτοια επικοινωνία πια, που δεν υπήρχε παλαιότερα, σε καμία περίπτωση».

Καθημερινές προσπάθειες χωρίς ορατό αποτέλεσμα
Ο κ. Φαρούπος εμφανίστηκε εξαιρετικά απογοητευμένος, από την αδιαφορία της πολιτείας στα εύλογα αιτήματα του Δήμου Αντιπάρου, καθώς οι βασικές λειτουργίες του δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς τη συνδρομή ιδιωτών, για τους οποίους οι διαθέσιμοι πόροι είναι εξίσου ιδιαίτερα περιορισμένοι.
«Έχω απογοητευτεί. Η γραφειοκρατία που αντιμετωπίζουμε, είναι όπως αυτή ενός μεγάλου Δήμου. Τι να πρωτοπρολάβουμε να κάνουμε; Δεν είχαμε καμία μεγάλη “τρέλα” να γίνουμε δήμαρχοι και αιρετοί, ούτε τίποτε άλλο. Επειδή αγαπάμε το νησί μας ασχοληθήκαμε με αυτό. Εγώ, προσωπικά, είμαι γέννημα-θρέμμα αντιπαριώτης. Έβλεπα ότι το πράγμα είχε ξεφύγει. Είπαμε να κάνουμε μία καινούρια αρχή. Η Αντίπαρος επί χρόνια, βρισκόταν στον “αυτόματο πιλότο” και όχι μόνο. Πάρα πολλά προβλήματα και πολλές “αμαρτίες”».
Όπως υπογράμμισε, με εμφανή συναισθηματική φόρτιση, «έχουμε κάνει πάρα πολλή δουλειά, αλλά δεν υπάρχει ορατό αποτέλεσμα. Όταν η κεντρική διοίκηση σε “φτύνει” κυριολεκτικά, ας κλείσει τον Δήμο να τελειώνουμε. Κακώς δεν πήγε τότε, με το νόμο Καλλικράτη, μαζί με το Δήμο Πάρου. Προσωπικά είχα κάνει αγώνα, ώστε να μη συγχωνευτούμε με την Πάρο. Είχαμε κάνει επιτροπές, συναντήσεις με τον τότε υπουργό, επιστολές, όλα. Τελικά, όμως, τώρα λέω, ότι ίσως και να μην άξιζε τον κόπο, μάλλον είχαμε κάνει λάθος. Δεν μπορεί να σταθεί ένας Δήμος με τρία άτομα προσωπικό. Πιάνουμε στις 7 το πρωί δουλειά και φεύγουμε 10 και 11 η ώρα το βράδυ. Δεν αντέχουμε πια».

Ευαγγελία Κορωναίου


Φωτογραφία πλατεία Αντιπάρου: Oliaros Dg


4 σχόλια:

  1. Ονομάζομαι Μαυρομμάτης Ανδρέας. Ήμουν εκπρόσωπος της εταιρείας καθαριότητας που ανέλαβε μετά από διαγωνισμό, την αποκομιδή απορριμμάτων στον Δήμο Αντιπάρου για τις περιόδους από Οκτώβριο 2013 μέχρι τον Μάρτιο 2014 και από Ιούλιο -Σεπτέμβριο 2014.
    Θα ήθελα να απαντήσω στον κ. Δήμαρχο και στις παραπλανητικές δηλώσεις, οι οποίες απέχουν πάρα πολύ από την πραγματικότητα.
    Όσον αφορά τα χιλιάδες ευρώ κύριε Δήμαρχε, μάλλον δεν έχετε διαβάσει σωστά την σύμβαση, η οποία ήταν για το ποσό των 45.000 περίπου ευρώ, και αφορούσε προσωπικό 8 ατόμων, με δύο απορριμματοφόρα, συν όποιο άλλο όχημα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την σωστή αποκομιδή των απορριμμάτων.
    Ποιά οχήματα καταστρέψαμε κύριε δήμαρχε , το αυτοκίνητο πλύσης κάδων, το χαλάσαμε εμείς που δεν λειτούργησε ποτέ : Το απορριμματοφόρο MERCEDES μήπως την βαρέλα την καταστρέψαμε εμείς ; ( Να σας θυμίσω τι υπογράψατε εσείς παρουσία μηχανικού που εσείς ζητήσατε , ο Αντιδήμαρχος και ο σύμβουλός σας κ. Ιωάννης Τριαντάφυλλος για να παρουσιάσει την κατάσταση των οχημάτων: και αν αυτή η ζημιά οφείλεται για τους τρεις μήνες που την δουλέψαμε εμείς:) Αυτά είναι τα λίγα τα οποία έχω να σας αναφέρω και να σας θυμίσω (για την καταστροφή των οχημάτων) , όπως να θυμίσω και στον σύμβουλο κ. Αρτέμιο Τριαντάφυλλο, που ήρθε στο σπίτι μου και του παρέδωσα όλη την αλληλογραφία μεταξύ εταιρείας και Δήμου για την κατάσταση των οχημάτων και για άλλα προβλήματα που υπήρχαν στην συνεργασία μας.
    Θα παρακαλούσα λοιπόν κ. Δήμαρχε πριν κάνετε τις δηλώσεις και κατηγορείτε κάποιον, να είστε σίγουρος για αυτά που λέτε, γιατί υπάρχουν αποδείξεις γραπτές και με την υπογραφή σας, οι οποίες αποδεικνύουν το αντίθετο από αυτά που ισχυρίζεστε.
    Το τελευταίο που θέλω να αναφέρω και να κλείσω το σχόλιό μου είναι ότι θα έπρεπε να ευχαριστήσετε κάποια στιγμή αυτή την ιδιωτική εταιρεία καθαρισμού γιατί για 5 μήνες καθάριζε το νησί δωρεάν και όχι να την κατηγορείτε. Το αν το νησί είναι πιο καθαρό τώρα από ότι ήταν τότε, ας το κρίνουν οι πολίτες.

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι κύριε Μαυρομμάτη όλη η Αντίπαρος θυμάται πολύ καλά πόσο καθαρή ήταν η Αντίπαρος το καλοκαίρι του 2014.
    Όσο για τα χαλασμένα αυτοκίνητα καλά τα λέτε ο φίλος σας κ. Λεβεντάκης τα είχε επισκευάσει έναντι μερικών δεκάδων χιλιάδων ευρώ αν δεν το ξέρετε μπείτε στην Διαύγεια να το διαβάσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά κ. Ανδρέα λέτε μεγάλες αλήθειες.
    1ον. Πήρατε 70000 ευρώ για την πρώτη περίοδο δηλαδή για 6 μήνες και πήρατε 50000 ευρώ για 3 μήνες σύνολο για 9 μήνες πήρατε 120000 ευρώ, με τα αυτοκίνητα του Δήμου όχι με δικά σας αυτοκίνητα, μας κάνουν λοιπόν 15000 ευρώ το μήνα. όλα υπάρχουν στο ίντερνετ και μπορείτε να τα διαβάσετε
    2ον. Ποιοι ήταν οι 8 υπάλληλοι; όλοι βλέπαμε μόνο 3 οι άλλοι ποιοι ήταν; Μήπως εννοείτε ότι συνολικά δούλεψαν και τις δύο περιόδους 8 άτομα; Οι Αλβανοί που είχατε το καλοκαίρι του 2014 ήταν μόνο 2. Γιατί οι ντόπιοι την κοπάνησαν;
    3ον. Ποια 2 απορριμματοφόρα αφού μόνο το 1 λειτουργούσε το λέτε και εσείς ότι ήταν χαλασμένο στο 1 αυτοκίνητο είχατε 8 υπαλλήλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κ. Ανώνυμε,
    Επειδή εμένα μου αρέσει όταν γράφω στο διαδίκτυο να προσέχω τι γράφω και αυτά που γράφω να τα αποδεικνύω, όποιος πολίτης θέλει να μάθει την αλήθεια, μπορεί κάλλιστα να πάει στον Δήμο και να ζητήσει να διαβάσει την σύμβαση, όπου μέσα φαίνεται το ποσό του έργου που αναφέρω. Κανείς δεν θα δει τα ποσά που αναφέρεις εσύ. Πραγματικά όμως θα ήθελα να μάθω πως ξέρεις εσύ αυτά τα ποσά τα οποία αναφέρεις::: Έχεις αποδείξεις για αυτές τις πληρωμές με σφραγίδες του Δήμου : Και εφ'όσον λες τόσο σοβαρά πράγματα και μάλιστα η ειρωνεία σου δεν έχει όρια, γιατί δεν βγαίνεις επώνυμα να πεις ότι θέλεις να πεις :: Φοβάσαι κάτι:: ή σου αρέσει να κρύβεσαι και να δημιουργείς εντυπώσεις ::
    Φρόντισε λοιπόν κ. Ανώνυμε την επώνυμη φορά που θα γράψεις για εμένα , να το κάνεις επώνυμα και να είσαι και προσεκτικός σε αυτά που γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες