Pages

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Το ημερολόγιο ενός ψηλού

Αγαπημένο μου ημερολόγιο καλημέρα. Οπως κάθε μέρα, έτσι και σήμερα κάθομαι στο γραφείο μου για να σε ενημερώσω. Μεταξύ μας, μόνο σε σένα τα λέω. Δεν έχω έναν άνθρωπο να μιλήσω, να του πω τι έκλεψα, να μοιραστώ... τις σκέψεις μου.

Πού πήγε το μυαλό σου; Ότι θα μοιραστώ τα κέρδη μου; Μπορεί να είμαι ψηλός, βλάκας όμως δεν είμαι. Παντρεμένος όμως είμαι. Όπως σου έχω ξαναγράψει η γυναίκα μου είναι...
νέα, ωραία και με απαιτήσεις. Τις προάλλες, σου είχα γράψει για την εκδρομή στο Ναύπλιο. Βέβαια! Μου είχαν στείλει ένα bonus από κάτι πυραύλους και πήγαμε να το γιορτάσουμε. Στο καλύτερο ξενοδοχείο της πόλης. Μπροστά το Μπούρτζι! Πόσο της άρεσε! Της υποσχέθηκα ότι μόλις στείλει ο Γιάννης τα λεφτά, θα της το αγοράσω. Να κάνει τη διαδρομή Διον. Αρεοπαγίτου – Μπούρτζι και τούμπαλιν.

Νομίζω ότι ένα νησάκι της αξίζει. Τώρα βέβαια και το Παλαμήδι ωραίο είναι, αλλά βρε ημερολόγιό μου, πολλές σκάλες. Πρέπει να του βάλω ασανσέρ. Φασαρία. 100.000 ευρώ έδωσα για ασανσέρ δυο ορόφων. Ξέχνα το. Αλλά και στο ξενοδοχείο τη θέα την είχα. 1.350 ευρώ room service. Είναι φαγανό το μωρό μου. Χαβιάρι πρωινό, χαβιάρι μεσημεριανό, χαβιάρι βραδινό. Το τρώει γιατί κάνει καλό στο δέρμα. Και της λέω: «Βρε αγάπη μου, με τέτοιο δέρμα… τσάντα θα σε κάνουν». Εχω και χιούμορ! Αλλά όχι όποια κι όποια τσάντα. Σαν αυτές που αγοράζει στη Ρώμη.

Μόλις πήρα μια μικρή δωροδοκία από τη Ferrostaal, της είπα: «Αγάπη, είναι φίλοι μας οι Γερμανοί, πάρε μια πιστωτική κάρτα και πήγαινε στη Ρώμη να την αδειάσεις». Την κάρτα φυσικά, όχι τη Ρώμη, αχ αυτό το χιούμορ μου χα χα χα που γράφουν και στο Facebook. Άδειασε την κάρτα και μετά με θυμήθηκε. Μου πήρε ένα τζάκετ και ένα παντελόνι χαμηλοκάβαλο 2.520 ευρώ έδωσε το μωρό μου. Η κάρτα όμως άδεια. Με πήρε τηλέφωνο έντρομη: «Αγάπη δεν έχω να πληρώσω το χαμηλοκάβαλο που σου πήρα». «Σιγά το πρόβλημα έρωτα πήγαινε Γενεύη, στο «κουτί» έχω 140.000 για ώρα ανάγκης»!..

Έτσι είμαι εγώ αγαπημένο μου ημερολόγιο. Ψηλός και άνετος. Αυτός ο Γιάννης με δυσκολεύει. Δεν μου φέρνει τα λεφτά. Τσάμπα το έγειρα το υποβρύχιο;

Αυτά για σήμερα. Αλήθεια, φοράνε χαμηλοκάβαλα στον Κορυδαλλό;

Άγγελος Πυριόχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες