Στο 3,1% αυξήθηκε το ετήσιο ποσοστό του πληθωρισμού το Σεπτέμβριο από 1,7% που ήταν τον Αύγουστο, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η Ελληνική Στατιστική Αρχή .
Συγκεκριμένα, από τη σύγκριση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του μηνός Σεπτεμβρίου 2011, προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Σεπτεμβρίου 2010, προκύπτει αύξηση 3,1%, έναντι αύξησης 5,6%, που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.
Σε σύγκριση με τον Αύγουστο 2011, ο Γενικός Δείκτης παρουσίασε αύξηση 3,3% το Σεπτέμβριο, έναντι αύξησης 1,9% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Εν τω μεταξύ, ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Οκτωβρίου 10 – Σεπτεμβρίου 11, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Οκτωβρίου 09 – Σεπτεμβρίου 10, παρουσίασε αύξηση 3,9%, ίδια με την αύξηση που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής , η αύξηση αυτή ερμηνεύεται κατά κύριο λόγο από τη λήξη των καλοκαιρινών εκπτώσεων.
Συγκεκριμένα κατά το Σεπτέμβριο, ο δείκτης «Ένδυση – υπόδηση» σημείωσε άνοδο της τάξης του 35,8% λόγω επαναφοράς των τιμών στα επίπεδα προ εκπτώσεων. Ακολουθεί ο δείκτης «Διαρκή αγαθά – είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες» κατά 5% και ο δείκτης «αλκοολούχα ποτά και καπνός» κατά 3% λόγω της αύξησης κυρίως, των τιμών των τσιγάρων.
Συγκεκριμένα, από τη σύγκριση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του μηνός Σεπτεμβρίου 2011, προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Σεπτεμβρίου 2010, προκύπτει αύξηση 3,1%, έναντι αύξησης 5,6%, που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.
Σε σύγκριση με τον Αύγουστο 2011, ο Γενικός Δείκτης παρουσίασε αύξηση 3,3% το Σεπτέμβριο, έναντι αύξησης 1,9% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Εν τω μεταξύ, ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Οκτωβρίου 10 – Σεπτεμβρίου 11, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Οκτωβρίου 09 – Σεπτεμβρίου 10, παρουσίασε αύξηση 3,9%, ίδια με την αύξηση που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής , η αύξηση αυτή ερμηνεύεται κατά κύριο λόγο από τη λήξη των καλοκαιρινών εκπτώσεων.
Συγκεκριμένα κατά το Σεπτέμβριο, ο δείκτης «Ένδυση – υπόδηση» σημείωσε άνοδο της τάξης του 35,8% λόγω επαναφοράς των τιμών στα επίπεδα προ εκπτώσεων. Ακολουθεί ο δείκτης «Διαρκή αγαθά – είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες» κατά 5% και ο δείκτης «αλκοολούχα ποτά και καπνός» κατά 3% λόγω της αύξησης κυρίως, των τιμών των τσιγάρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες