Pages

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

κ. περιφερειάρχη μήπως ζείτε σε άλλο τόπο;

Διαβάσαμε τις δηλώσεις του περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου κ. Μαχαιρίδη σχετικά με τα αποτελέσματα της προχθεσινής επίσκεψης του πρωθυπουργού στην Σύρο και εκπλαγήκαμε αφού αναφέρει ότι «Η δέσμευση του υφυπουργού Υγείας κ. Μιχάλη Τιμοσίδη, ότι με απόφαση κατ’ εξουσιοδότηση του νόμου, τα νοσοκομεία μας θα περιληφθούν στην Γ’ ζώνη, ικανοποιούν την απαίτηση των εργαζομένων στα νοσηλευτικά μας ιδρύματα, που θέτουν θέμα κινήτρων για καλύτερη στελέχωση και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους νησιώτες.» Ποιόν κοροϊδεύετε κ. περιφερειάρχη όλοι μας γνωρίζουμε ότι μέχρι πέρσι όλες οι νησιωτικές υγειονομικές μονάδες ήταν στην Γ’ ζώνη και με το Ν. 3896/2010, ψήφισαν διάταξη, ο ίδιος υπουργός, ο ίδιος πρωθυπουργός...
που τις υποβαθμίζει στην Β’ ζώνη, ποια ικανοποίηση μπορούμε να νιώσουμε όταν κατακτούμε το αυτονόητο; 
Μου θυμίζετε τον μύθο του Χότζα με τον κακομοίρη χωρικό:
«Ο Χότζας συναντά ένα συγχωριανό του και ακούει το παράπονό του:
- Το σπίτι, Χότζα μου, είναι πολύ μικρό και δεν χωράμε εκεί μέσα, εγώ, η γυναίκα μου, τα τέσσερα παιδιά μου και οι γονείς μου.
Τότε ο Χότζας, προς μεγάλη έκπληξη του συγχωριανού του, του προτείνει:
- Βάλε μέσα στο σπίτι τις κότες.
Όταν ξαναβρίσκονται ρωτάει αν βελτιώθηκε η κατάσταση.
- Τώρα, Χότζα μου, είμαστε ακόμη πιο στριμωχτά, λέει ο κακόμοιρος.
- Ωραία. Βάλε στο σπίτι και τα γουρούνια που έχετε στην αυλή.
- Μα, Χότζα μου, θα γίνει ακόμη χειρότερη η κατάσταση. Αφού ήδη δεν χωράμε εμείς, έχουμε και τις κότες...
Ωστόσο, ο Χότζας επιμένει και ο φίλος μας ακολουθεί τη συμβουλή. Φυσικά τα πράγματα χειροτερεύουν και την επόμενη φορά που βρίσκει το Χότζα περιγράφει την κατάσταση με τα πιο μελανά χρώματα. Ο Χότζας όμως του προτείνει να βάλει στο σπίτι και το άλογο! Σε λίγες μέρες που οι δύο συγχωριανοί συναντιούνται ο φίλος μας έχει φτάσει στα όρια της απόγνωσης:
- Χότζα μου, πριν δεν χωρούσαμε να στρίψουμε, τώρα δεν χωράμε ούτε όρθιοι να σταθούμε.
- Ωραία, λέει ο Χότζας, τώρα βγάλε όλα τα ζώα από το σπίτι.
Την επόμενη φορά που βρέθηκαν ο Χότζας ρώτησε το συγχωριανό του πώς είναι τώρα με το πρόβλημα του χώρου και ο συγχωριανός του απαντά περιχαρής:
- Τώρα, είμαστε μια χαρά, είμαστε πολύ άνετα στο σπίτι. Ο Αλλάχ να σε έχει καλά, σοφέ Χότζα».
Και έτσι κ. περιφερειάρχη μου, έμειναν και οι δύο ικανοποιημένοι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες