Pages

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΕΜΠΑΜΠΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ.

 

Απάντηση στον δήμαρχο Μάρκο Κωβαιο 

Ο πραγματικός λόγος που με έπαυσες από την εμμισθη θέση αντιδημάρχου ,είναι ότι αρνήθηκα να ψηφίσω την αύξηση των δημοτικών τελών, γιατί θεωρώ ότι είναι δυσβάστακτη για τους δημότες, ειδικά σήμερα. 

Αυτό σε εξόργισε, έχασες την ψυχραιμία σου και εσύ πρώτος μου επιτέθηκες φραστικά, λαϊκιστή με είπες καΙ αμέσως μετά, με έπαυσες από αντιδήμαρχο. 

Ο χαρακτηρισμός μου προς εσένα ήρθε μετά. 

Οι λόγοι που αναφέρεις για δικαιολογία, είναι ψέματα, χολή. Το μόνο που καταφέρνουν, είναι να ισχυροποιήσουν τον χαρακτηρισμό μου προς εσένα. 

2 χρόνια και 5 μήνες ΕΜΜΙΣΘΟΣ αντιδήμαρχος Παροικίας ,μια θέση που έφτιαξες εσύ, για να μου δώσεις, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις τους άλλους αντιδημάρχους ,μια θέση χωρίς δυνατότητα υλοποίησης των θεμάτων που ζητώ εγώ και η κοινότητα Παροικίας.

Πόλοι πίστευαν ότι δεν θα μείνω τόσο πολύ στο δήμο και θα παραιτηθώ. Όμως έμεινα και θα συνεχίσω να είμαι, ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος. Είχα την δική μου γνώμη και έχω, ,διαμορφωμένη από την καθημερινή μου επαφή με τον κόσμο, ανθρώπους όλων των τάξεων, γυρνώντας στη Πάρο κάθε ημέρα ,γνωρίζοντας την ιστορία της. Το ίδιο και οι Παριανοί ξέρουν ποιοι είμαστε και για αυτο με εξέλεξαν πρώτο στον συνδυασμό, χωρίς σχεδόν προεκλογική εκστρατεία, χωρίς υποσχέσεις ,πιέσεις και όλα τα αλλά. 

Οι Παριανοί ξέρουν ποιος είμαι, χωρίς να έχω αλλάξει. Είμαι ο γιος του Ευθύμιου Κεμπάμπη, έχω

μια μόνο μουρη οτι έχω να πω, θα το πω, ίσως με λάθος τρόπο μερικές φορές και με αθυροστομία που

χαρακτηρίζει τα γονίδια μου. 

Στο συμβούλιο της 26 Ιανουαρίου 2022, στο 2ο θέμα, αύξηση των δημοτικών τελών, στην τοποθέτηση μου, είπα ότι καλούμαστε να ψηφίσουμε αύξηση τελών σε μια περίοδο οικονομικής εξαθλίωσης των νοικοκυριών, με τα 2 ήδη χρόνια πανδημίας, lockdown, αυξήσεις στην ενεργεία και εν συνεχεία στα πάντα. 

Ένας δήμος που καμαρώνει ότι είναι οικονομικά υγιής, με 8εκατομυρια στο ταμείο και που 2 χρόνια δεν έχουμε κάνει τίποτα για την Παροικία, όπου εγώ ως εντεταλμένος είχα την ευθύνη, και έχω κάνει προτάσεις, έχω ζητήσει πράγματα ,το ίδιο και η κοινότητα Παροικίας και κανένα δεν υλοποιήθηκε, με αποτέλεσμα η Παροικία να έχει την χειρότερη εικόνα από κάθε άλλη φορά. Όποτε η ψήφος μου θα είναι αρνητική. 

Ο δήμαρχος τότε, έχοντας χάσει την ψυχραιμία του ,μου κάνει πρώτος επίθεση ,λέγοντας με λαϊκιστή και με παύει από αντιδήμαρχο. Ο πραγματικός λόγος είναι αυτός, και ότι δεν συντάχτηκα μαζί σου στην αύξηση των δημοτικών τελών. 

Στη συνεχεία, λόγο στο λόγο, μου ξέφυγε ο ελληνικός χαρακτηρισμός, τον όποιο ανακάλεσα και ζήτησα συγγνώμη.

Αφού ηρέμησαν τα πράγματα, έγινε η ψηφοφορία, και θεωρούσαμε ότι δεν πέρασε η αύξηση. 

Έλα όμως που ο νομός έχει αλλάξει και η αύξηση περνάει γιατί δεν υπήρχε άλλη πρόταση. 

Δεν το ήξερες δήμαρχε? 

Τσάμπα το άγχος σου μην και δεν περάσει η αύξηση των τελών. 

Την επομένη ημέρα με πλήρη φούρια, συντάθηκε η απόφαση σου, για την απαλλαγή μου, με

τους 6 λογούς που κάποιος σύμβουλος σου σε συμβούλεψε και εσύ υπέγραψες. 

Να τον χαίρεσαι. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να ισχυροποιήσουν τον χαρακτηρισμό που σου έκανα. Μόνο ένας ελληνάρας κρατάει 2 χρόνια για αντιδήμαρχο έναν προκλητικό, ανάρμοστο, προσβλητικό, απαξιωτικό, τεμπέλη, ΕΜΜΙΣΘΟ, δημόσιο κίνδυνο του οποίου την θητεία, ανανέωσες πριν 20 ημέρες. 

Μόνο εσύ θεωρείς ότι η διεκδίκηση για την υλοποίηση έργων , με έντονο τρόπο που έχουν ζητηθεί 2 χρόνια και δεν γίνονται , παραμυθιάζοντας με ,κρύβοντας μελέτες τεχνικής υπηρεσίας ,βάζοντας κωλύματα ,κ.λπ. Πράγματα που έχω ζητήσει και όχι μόνο εγώ αλλά και η κοινότητα Παροικίας μαζί με πολλά αλλά και δεν έχει γίνει τίποτα. 

Στο δε 2ο λόγο το τερμάτισες . Ότι προσβάλλω τον κάθε πολίτη, αποτελώ τροχοπέδη στην εξέλιξη του τόπου πλήττω το νησί οικονομικά και επιχειρηματικά και διαταράσσω την κοινωνική συνοχή μεταξύ των κάτοικων .ΠΟΣΟ ΧΟΛΗ !!!!!!!!!! Αυτά έχουν βάση μόνο για σένα Δήμαρχε εσύ έχεις το τιμόνι και δίνεις εντολές στην Τεχνική και Οικονομική Υπηρεσία . 

Το αποκορύφωμα και ηθικό ατόπημα μου, όπως αναφέρεις για την φραστική επίθεση ,το ξεκίνησες εσύ.  Όσο για το έμμισθος που επαναλαμβάνεις ,εδώ περνούν μισθό Αντιδήμαρχοι που έχουν πραγματική εξουσία ,διήκουν υπηρεσία με υπάλληλους αλλά δεν κάνουν τίποτα. Εσύ μου έδωσες μια Αντιδημαρχία που έφτιαξες εσύ.

Σαν 1ος Σύμβουλος έπρεπε να πάρω αντιδημαρχία, αλλά δεν ήθελες να αλλάξεις τους παλιούς

αντιδημάρχους, με προηγούμενη 5ετη «επιτυχημένη ̈» υπηρεσία για να συνεχίσουν το έργο τους τάχα

μου τάχα μου !!!!!!!!!!! Όσο για τον Νευραλγικό τομέα Υγείας ,έχει προϊστάμενο και γραμματέα που

παρακολουθούν στενά όλα τα θέματα υγείας ,με τους οποίους απ την αρχή ξεκαθάρισα ότι υπογράφω

ότι βγαίνει για την υγεία .Όποτε ο χρόνος που περνούσα στο Δημαρχείο ήταν αρκετός για να

ενημερώνομαι και να τα υπογράφω ,και για να με κάνεις τρελό με την λογική σου και την ηθελημένη

αδράνεια σου ειδικά για την Παροικία . 

Δυο χρόνια άργησα να ενεργήσω αυτοβούλως. Προσπαθούσα να συνεργαστώ μαζί σου ,να σε πείσω να κάνεις έργο ,για το καλό της Πάρου και για το δικό σου, Αλλά δεν ήθελες ,και το είπες στο γραφείο σου ,σου ξέφυγε αρχές Ιανουαρίου ,όταν συζητώντας για τις επόμενες Δημοτικές εκλογές σου είπα ότι τις Δημοσιές Τουαλέτες δεν μπορούμε να φτιάξουμε και θες να κερδίσουμε στις εκλογές? Και μου απαντάς ότι αν ήθελες θα τις είχες κάνει .Σου ξέφυγε και είπες την αλήθεια ,με έκανες τούρκο . Όλη η συζήτηση γινόταν και με άλλους παρόντες και τις πόρτες ανοιχτές να ακούν οι υπάλληλοι .

Την επομένη ημέρα έστειλες συνεργείο για να πλύνει και να βάψει μέσα και έξω τα WC Άγιου Νικολάου .Τι λογική?!!!Στάχτη στα μάτια .

 Έτσι ενέργησα αυτοβούλως και ζήτησα να ξηλώσουν τα πάντα ,και με την βοήθεια του Θανάση του Σάμιου να τα φτιάξουμε απ την αρχή μονοί μας χωρίς εργολαβία, πράγμα που λέγαμε εξαρχής .Αλλά και εδώ ....δεν ήθελες Δήμαρχε. όσο για προτάσεις, σου έχω καταθέσει πολλές .

 Όταν έφερες το Γ.Γ κ.Λεμονή του είχαδώσει λίστα με τις προτάσεις λέγοντας του , ότι τα μισά εάν υλοποιούσες δεν θα είχες ανάγκη κανέναν Κεμπάμπη για να κερδίσεις τις εκλογές .

Δήμαρχε ο κόσμος γελάσει!!!!!!!!!!!!!!! Οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν γίνεται να μείνω στην παράταξη .έκλεισες ακόμη και τις χαραμάδες .Λυπάμαι για την λάθος επιλογή μου,που προσβάλει τον κάθε πολίτη του νησιού μας ,που αποτελεί τροχοπέδη για την εξέλιξη του τόπου . 

Η δική μου λάθος επιλογή έφερε το αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών το 2019 ,το όποιο πλήττει την

οικονομική και επιχειρηματική ανάπτυξη της Πάρου . 

Γι αυτό να απολογηθώ και ζητώ πραγματικά συγγνώμη απ τους Παριανούς πολίτες. 

ΠΑΝΟΣ ΚΕΜΠΑΜΠΗΣ

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες