Pages

Σάββατο 23 Μαΐου 2020

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΕΜΠΑΜΠΗ ΣΤΟ Δ.Σ ΣΕΟΤΑΠΑ.

Προς το ΔΣ του ΣΕΟΤΑΠΑ
Εως τωρα δεν εχετε καταλαβει ή δεν θελετε να καταλαβετε, ότι εγω ο Πανος Κεμπαμπης δεν ειμαι πολιτικος και ποσο μαλλον αρχοντας.
Συμφωνω με το΄΄αδαης΄΄ αλλα όπως εχει πει ο κος Ροκονιδας στα 60 μου ανακαλυψα το
Δημο, ετσι τωρα μαθαινω.
Αρχισα τωρα γιατι αγαναχτησα με την αδιαφορια του δημου για την Παροικια, τοσα χρονια με την διαχειρηση από πολιτικους αρχοντες ενημερωμενους και όχι αδαεις, με εμπειρια εως 25 χρονια.
Εγω δεν εταξα , δεν υποσχεθηκα, δεν εβγαλα ξυλινους λογους δεν ζητησα ψηφο από κανενα και όμως, ο κοσμος της Παρου με ψηφησε και με εξελεξε στη σειρα που βγηκα, και ακομη δεν εχετε καταλαβει γιατι.
Με εξελεξε για να ειμαι η φωνη του,όχι πολιτικη, ξυλινη, μπερδεμενη, αλλα απλη σαν τη δικια
του. Κυκλοφορω στο νησι και συζητω ακουω βλεπω και θα απογοητευα αυτους που με ψηφησαν εάν δεν μιλαγα, εάν εκανα γαργαρα όπως αλλοι.
Λεωτα αυτονοητα στο δημοτικο συμβουλιο, μπροστα στις καμερες και στα μικροφωνα και όχι από πισω.
Ενοχληστε?
Όπως ειχα πει στη συνελευση Παροικιας που καλεσε η κοινοτητα τον Σεμτεβρη στον Αρχιλοχο, ενας λογος μη επιλυσης των προβληματων, είναι και η αδιαφορια, η αρνηση μεχρι και υπονομευση από μεριδα δημοτικων υπαλληλων, όχι ολοι και οι ιδιοι οι υπαλληλοι ξερουν ποιοι είναι.
Μπερδευεστε και λετε ότι ειμαι πολιτικος προισταμενος-διπλο σφαλμα- των υπηρεσιων που κατηγορω. Ειμαι προισταμενος στο τμημα υγειας με στανταρ εργασια, από υπουργειο υγειας, υγειονομικη περιφερια,υγειεις πολεις, τμημα υπερστελεχωμενο, σε αντιθεση με αλλα τμηματα όπως τεχνικη και οικονομικη υπηρεσια, με πιο επιπονη και πολλαπλη σε ογκο εργασια απ’ ότι η υπηρεσια
της οποιας προισταμαι και τυγχανει να είναι το ΔΣ του ΣΕ0ΤΑΠΑ.
Λοιπον ο σκοπος μου δεν είναι να σας τρομαξω αλλα να δουλεψετε για την Παρο, αν όχι, αφηστε τουλαχιστον αυτους που θελουν να βοηθησουν το νησι και από αλλοτρια καθηκοντα τα οποια δεν είναι μονο γραφεια, αλλα στο δρομο, χτιζοντας, διορθωνοντας ηλεκτρολογικα προβληματα, καθαριζοντας και εξωτερικους χωρους και όχι μονο καθαριστρια εσωτερικων χωρων.
Ακουσον-ακουσον.
Αν λοιπον δεν θελετε να μιλαω στο δημοτικο συμβουλιο,μπροστα σε καμερες και σε μικροφωνα, κανετε ότι ζηταει ο κοσμος, η κοινοτητα και εγω σαν χωρικος της Παροικιας.

Κεμπαμπης Πανος

ΥΣ Αριστοφανη Επακτιε ψαχνουμε τεμπελη. Eισαι?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες