Pages

Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Απάντηση στους εκβιαστές του διαδικτύου και στο αφεντικό τους.

Λοιπόν θρασύδειλα και γλοιώδη τσιράκια, του από ψηλά εποπτεύοντα καταστροφέα της Παροικιάς, θέλατε να τα ακούσετε και θα τα ακούσετε.
Πρώτα απ΄όλα πρέπει  να έχετε καταλάβει ότι δεν εκβιάζομαι και δεν σας φοβάμαι.
Ούτε χρωστάω στο δημόσιο, ούτε χρωστάω στον Δήμο, ούτε την περιουσία μου κινδυνεύω να χάσω, ούτε παράνομα μαγαζιά έχω, ούτε μαύρη εργασία κάνω και ούτε καπνίζω δημόσια μπάφους.
Φορέσατε τις κουκούλες σας και σαν ρουφιανάκια που είστε αρχίσατε να εφαρμόζεται την γνωστή φασιστική μέθοδο του από δεκαετίες καθοδηγητή σας.....χτυπάμε όποιον μας ενοχλεί...ή ….όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εχθρός μας.
Ρε ρουφιανάκια ….γιατί κάνατε τον κόπο να σκαλίσετε όλες τις εφημερίδες πριν πέντε χρόνια για να βρείτε τι είχα γράψει?
Γιατί δεν κοιτάγατε στον προσωπικό μου λογαριασμό στο fb  για να τα διαβάσετε?
Διότι εγώ δεν τα έχω σβήσει, εκεί τα έχω σε πρώτη ανάγνωση,
Και ξέρετε γιατί? γιατί ποτέ δεν φοβήθηκα να γράψω ή να πω την άποψη μου, όποια  και αν ήταν, όσο σκληρή και αν ήταν, πάντα όμως βάζοντας από κάτω την υπογραφή μου, υπεύθυνα και αντρίκια και όχι κρυπτόμενος από την ανωνυμία όπως εσείς θρασύδειλα τσιράκια.
Και για να τελειώνουμε...για να μην πείτε ότι δεν λέω τίποτα για την ταμπακιέρα, όχι ότι με ενδιαφέρει η δική σας γνώμη ( έτσι και αλλιώς δεν έχετε, άβουλοι και καθοδηγούμενοι είστε).
Εγώ ποτέ δεν είπα ότι ο Μάρκος Κωβαίος είναι ο καλύτερος δήμαρχος που θα μπορούσε ποτέ να έχει η Πάρος. Αυτό που έχω γράψει, αλλά τα ίδια έχω πει και στον ίδιον κατ΄ιδίαν , είναι ότι στην παρούσα διαμορφωμένη κατάσταση, είναι η καλύτερη επιλογή.
Με τον Μάρκο μιλήσαμε κατά την διάρκεια των δυο τελευταίων ετών, δώσαμε μεταξύ μας αμοιβαίες εξηγήσεις,  και αναγνωρίσαμε και οι δύο τα λάθη μας και αυτό είναι και έντιμο και ηθικό.
Η απόφασή μου να είμαι υποψήφιος μαζί του πάρθηκε την τελευταία σχεδόν ημέρα πριν την κατάθεση των ψηφοδελτίων και αυτό γιατί περίμενα να διαπιστώσω εάν είχε τηρηθεί αυτό το οποίο  συμφωνήθηκε μεταξύ μας  και ήταν η υπόσχεσή του για ανανέωση του συνδυασμού  τουλάχιστον κατά 70%.
Αυτό έγινε, με νέα πρόσωπα και νέα παιδιά, γεμάτα ενθουσιασμό και όρεξη για προσφορά, με φρέσκιες ιδέες και απόψεις, απέναντι σε σκελετούς της πολιτικής ιστορίας της Πάρου.
Συμφωνήσαμε για παρεμβάσεις σε Παροικιά και Νάουσα, αμέσως μετά τις εκλογές και πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου, σε ότι αφορά κυρίως το κυκλοφοριακό, με υλοποιήσιμες άμεσα προτάσεις που θα ανακουφίσουν αισθητά το πρόβλημα.
Συμφωνήσαμε για μια σειρά έργων που πρέπει να προγραμματιστούν κυρίως για την Παροικιά, άμεσα μετά τις εκλογές.
Συμφωνήσαμε ότι τα πολιτικά κόμματα θα μείνουν έξω από την προεκλογική περίοδο και δεν θα δεχθούμε καπελώματα, σεβόμενοι την πολιτική προέλευση του κάθε υποψηφίου.
Είπαμε πολλά και βρήκαμε κοινές γραμμές όχι για τους εαυτούς μας, αλλά για το νησί και κυρίως για την Παροικιά που την κατέστρεψαν στο παρελθόν τα αφεντικά σας.
Και τέλος πάλι με το θάρρος της γνώμης μου, σας λέω ότι δεν θα μπορούσα να είμαι υποψήφιος με  άλλο συνδυασμό στην παρούσα φάση, διότι ποτέ δεν υπήρξα κομμουνιστής και ούτε πρόκειται να εθελοτυφλήσω και να κοροϊδεύω τον εαυτόν μου και τους άλλους.
Τιμώ τους πραγματικούς κομμουνιστές, αλλά διαφωνώ ριζικά μαζί τους πολιτικά και ποτέ δεν θα ήθελα να δω το νησί που επέλεξα να ζήσω, να βάφετε στον αυτοδιοικητικό χάρτη την ημέρα των εκλογών κόκκινο και με το σφυροδρέπανο στη μέση, στον 21ο αιώνα!!!
Για να μην συμβεί αυτό θα αγωνισθώ με όλες μου τις δυνάμεις,  με έντιμα μέσα και με σεβασμό στους πολιτικούς αντιπάλους, αλλά με κανέναν οίκτο απέναντι σε σκουλήκια όπως εσείς.
Και επειδή ο εκβιασμός είναι και παράνομη πράξη...έπεται συνέχεια.....μέχρι να βγουν οι κουκούλες και να αποκαλυφθούν οι καθοδηγητές.

Ηλίας Κουντρομιχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες