Pages

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Οι … φούσκες του Βενιζέλου!

Όλοι  παραδέχονται  ότι ο Βενιζέλος είναι μια αυτόματη μηχανή  παραγωγής λέξεων. Αν είχε γεννηθεί στην αρχαία Σπάρτη θα τον είχαν …εξορίσει για την πολυλογία του. Παρακολουθώ τα νέα του λεκτικά κατορθώματα και έχω ξεκαρδιστεί στα γέλια! Δίνει άφθονη τροφή στους επιθεωρησιογράφους του Καλοκαιριού!

Πρώτα-πρώτα εκείνο το «αρχίζουμε»!

Δηλαδή, μέχρι τώρα τι  κάνατε; Κοιμόσασταν τον ύπνο του δικαίου; Ύστερα, όταν ακριβώς λέτε ότι  «αρχίζουμε» εννοείτε προφανώς και εμάς, γιατί τι νόημα έχει να…
αρχίζεις μόνος; Αλλιώς θα έλεγες «αρχίζω»!

Μπορείτε  παρακαλώ να με ενημερώσετε τι  ακριβώς «αρχίζω» και εγώ για να μην ….αρχίσω κάτι διαφορετικό και ..τελειώσουμε προτού ακόμα…αρχίσουμε! Μη βρεθούμε αντιμέτωποι, δηλαδή!

Δεύτερον, μας ενημερώσατε  με στόμφο ότι στόχος σας είναι η «αυτοδύναμη  Ελλάδα»! Αυτό, προφανώς σας ήρθε,   για να αντικρούσετε το επιχείρημα του Σαμαρά που θέλει αυτοδυναμία! Λυπάμαι, αλλά το θεωρείτε εξυπνάδα; Σας έχω για ευφυέστερο! Με απογοητεύετε!

Κύριε Βενιζέλο μου, αυτά τα δυο χρόνια ήσασταν Υπουργός Άμυνας και στη συνέχεια Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και Υπουργός Οικονομικών, εσείς δεν την καταντήσατε την Ελλάδα μη αυτοδύναμη όταν προσφύγατε στο ΔΝΤ; Πως θα την κάνετε τώρα….αυτοδύναμη; Και όταν λέτε αυτοδύναμη, τι ακριβώς εννοείτε; Μια Ελλάδα ..αυτάρκη; Μπορείτε να μου υποδείξετε κάποια άλλη ..αυτάρκη χώρα για να τη ..μελετήσω;

Μια Ελλάδα εκτός ….μνημονίου; Μα το Μνημόνιο το θεωρείτε, ως επίτευγμά σας; Τι έγινε ξαφνικά, θα μας ..βγείτε και ….αντιμνημονιακός! Ειλικρινά,θέλω να το δώ αυτό!

Και κάτι άλλο, την Ελλάδα γιατί τη γράφετε με….πράσινα γράμματα; Εσείς δεν θα είστε….όλων των Ελλήνων;  Εκτός και αν μπερδεύετε την …αυτοδύναμη Ελλάδα με… τα πράσινα άλογα!

Τρίτον, είδα και την προεκλογική σας αφίσα! Καλή δουλειά ο φωτογράφος! Να του δώσετε τα συγχαρητήρια μου! Όμως, πάλι με μπερδεύετε; Ρωτάτε «γίνεται;»

Να γίνεται τι, κύριε Βενιζέλο μου; Το μόνο που βλέπω εδώ και δυο χρόνια να γίνεται είναι η καταστροφή της χώρας μου.

Την παραλάβατε ανεξάρτητη και θα την παραδώσετε  αποικία!

Εκεί θα συμφωνούσα μαζί σας όταν λέτε ότι «Ναι γίνεται!»

Γιατί μέχρι να αναλάβετε εσείς την εξουσία ποιος  τολμούσε να το φανταστεί ότι μπορούσε ποτέ να γίνει!

Ποιος να το πίστευε ότι μια σοσιαλιστική κυβέρνηση θα έκοβε μισθούς, θα τσεκούρωνε συντάξεις, θα φορολογούσε κάθε κινητό και ακίνητο,  θα ανέτρεπε τις εργασιακές σχέσεις και θα έφτανε τους ανέργους στο ένα εκατομμύριο!

Πάλι, όμως, διακρίνω, μια ιδιαίτερη αδυναμία για το ….πράσινο! Γιατί το «ΝΑΙ» σας πάλι καταπράσινο είναι! Προφανώς θα εννοείτε ότι όλα μπορούν να γίνουν για το κομματικό σας κράτος;

Αυτό που κατάλαβα εγώ κύριε Βενιζέλο μου είναι ότι όλη σας η στρατηγική δεν αφορά στην Ελλάδα!

Στην κομματική σας βάση απευθύνεσθε! Για αυτήν αγωνιάτε, αυτήν προσπαθείτε να συσπειρώσετε!

Όμως, και για αυτό δεν είμαι πλέον τόσο βέβαιος, αν γίνεται!

Αδέξιος Δεξιός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες