Pages

Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΕΛΕΓΡΗ "ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟ".


Άκου λοιπόν και εσύ Δημητράκο (από το Λιάκο)

Λυπάμαι που θα σου χαλάσω το αφήγημα, αλλά είμαι σίγουρος ότι είσαι αρκετά ευφυής για να κατασκευάσεις άλλο, άλλωστε  πολλά που αναφέρεις πολλές φορές στα κείμενά σου είναι μυθεύματα και προέρχονται από την εντυπωσιακά καλπάζουσα φαντασία σου, προσόν απαραίτητο για όσους ασχολούνται με την γραφή.

Και τι εννοώ , για να μας καταλάβουν και οι φίλοι που διαβάζουν.

Συστηματικά και εσύ αλλά και η αντιπολίτευση με την οποία έχεις πλήρη ταύτιση (για τους δικού σου λόγους) , προσπαθείτε να δημιουργήσετε εσωτερικό θέμα στην δημοτική πλειοψηφία με τον γνωστό αλλά ξεπερασμένο τρόπο της διασποράς ζιζανίων μεταξύ των στελεχών  της.

Στόχο σας τελευταία έχω μπει εγώ και η σχέση μου με τον Δήμαρχο.

Για να μην κουράζεσαι λοιπόν και για να μην αγωνιείς, θα σου απαντήσω όσο πιο ευθέως μπορώ  και γνωρίζεις πολύ καλά ότι αυτά που λέω τα εννοώ, δεν μασάω τα λόγια μου  και αν μη τι άλλο τον λόγο μου τον κρατάω.

Αναφέρεις στα γραπτά σου ότι τρέχω και επιλύω προβλήματα δεξιά και αριστερά  και διορθώνω τα αδιόρθωτα όπως λες.

Λοιπόν τι ήθελες να κάνω? Να κάθομαι στο γραφείο μου και να βλέπω από μακριά τα πράγματα?

Γιατί αυτό το λόγο μας ψήφισε ο κόσμος και για τον ίδιο λόγο έθεσα και εγώ υποψηφιότητα.

Είμαι από την φύση μου έτσι και το ξέρεις , δεν αφήνω τα πράγματα στην τύχη τους και προτιμώ να έχω τον έλεγχο τους , από να τα παρακολουθώ από μακριά και να αφήνω τα προβλήματα να διογκώνονται.

Όσο αφορά τις ανακοινώσεις με την σφραγίδα του Δήμου, τις οποίες μέχρι σήμερα σαν αντιδήμαρχος έχω βγάλει στον αριθμό δύο!!!(2) μία για τα έργα στον Μώλο και μια για τα σχολεία, για να ηρεμήσεις και για να μπορεί να σε πάρει ευχάριστα ο ύπνος το πρωί , σε ενημερώνω ότι και οι δύο βγήκαν κατά εντολή δημάρχου με πλήρη γνώση του περιεχομένου τους, επομένως σου χαλάω και εδώ την «σούπα» του αφηγήματός σου.

Στην προσωπική μου σελίδα στο διαδίκτυο, μπορώ να γράφω ότι θέλω, εκεί εκπροσωπώ τον εαυτό μου και μόνο τον εαυτό μου

Όσο δε αφορά τα περί «αναμονή Δήμαρχο» και λοιπά κουτοπόνηρα σχόλια, θα στο πω για μια και τελευταία φορά σε εσένα και στους αντιπολιτευτικούς μας φίλους για να μην αγωνιείτε και αναλώνεστε σε αυτό το θέμα.

Δημητράκο, δεν με ενδιαφέρει πια η Δημαρχία, πιστεύω ότι πέρασε η εποχή μου, ήταν διαφορετικά πριν δέκα χρόνια που πήγα να προσπαθήσω και διαφορετικά σήμερα, άλλωστε είμαι δέκα χρόνια μεγαλύτερος ήδη εξήντα ετών , συν τέσσερα αυτής της περιόδου εξηντατέσσερα!!!

Και για να ξέρεις το θέμα το έχω συζητήσει εκτενώς και με τον δήμαρχο, επομένως  όποια προσπάθεια κάνεις προς την κατεύθυνση της διασποράς ζιζανίων στις μεταξύ μας σχέσεις όσο αφορά αυτό το θέμα, πέφτει στο κενό και τουλάχιστον στον Δήμαρχο και σε εμένα, μόνο γέλιο μας προκαλεί.

Βέβαια γνωρίζουμε και οι δύο μας ότι αυτά που γράφεις τα γράφεις για το καλό του!!!

Όλοι γνωρίζουν την μεγάλη εμπάθεια που έχεις για τον Δήμαρχο και για την δημοτική αρχή γενικά (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, πάλι για τους δικού σου λόγους ), αυτό που δεν γνωρίζουν όμως είναι, για ποιο λόγο δημιουργήθηκε αυτή η εμπάθεια.

Και για να τελειώνουμε…Η Πάρος έχει δήμαρχο και θα έχει και για τα επόμενα τριάμιση χρόνια, τώρα το τι θα γίνει μετά, αυτό κανείς δεν το ξέρει και είναι πολύ νωρίς κανείς να το συζητήσει, εγώ όμως στο λέω ξανά «δεν παίζω» για εκεί, συνειδητά και με δική μου απόφαση.

Κανείς δεν λέει ότι όλα είναι ρόδινα , υπάρχουν διαφωνίες , απόψεις που διίστανται, αλλά που έχουν να κάνουν με την διαχείριση των θεμάτων και με την εσωτερική λειτουργία του δήμου, άλλωστε αυτό είναι υγιής δημοκρατία, εμείς δεν έχουμε αρχηγό που αποφασίζει και σαν πρόβατα  ακολουθούμε, έχουμε άποψη την εκφράζουμε και δίνουμε τον αγώνα μας για την επικράτηση της και αυτό ήταν και κάτι που το είχα ξεκαθαρίσει στον Δήμαρχο όταν μου έκανε πρόταση για να είμαι υποψήφιος.

Ο καθένας μας έχει αναλάβει έναν τομέα και ανάλογα θα κριθεί στις επόμενες εκλογές για την επιτυχία ή την αποτυχία

Εγώ έχω αναλάβει εκτός των άλλων και το καυτό θέμα των απορριμάτων, είμαι υπεύθυνος να διατηρήσω την Πάρο καθαρή σε συνεργασία με το προσωπικό καθαριότητας και με τις δυνατότητες που έχουμε, αλλά και να σαν δημοτική αρχή συνολικά να θωρακίσουμε την Πάρο στο θέμα της διαχείρισης των απορριμάτων για τις επόμενες δεκαετίες.

Αυτό κάνουμε και αυτό θα κάνουμε, είτε μόνοι μας, είτε με όποιον θελήσει να βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η προσπάθεια είναι δύσκολη, εκτός των αντικειμενικών δυσκολιών υπάρχει και πολεμική ένθεν και εκείθεν, υπάρχει φθόνος, ρουφιανιά και πολλά άλλα, τα οποία όμως προσωπικά όχι μόνο δεν με πτοούν, αντίθετα με δυναμώνουν και με πεισμώνουν να πετύχω.

Εμάς ψήφισε ο Παριανός λαός και την δική μας πολιτική θα εφαρμόσουμε.

Έχουμε βάλει στόχους και για αυτούς αγωνιζόμαστε.

Θα δημιουργήσουμε πράσινα σημεία στην Παροικιά και στην Νάουσα, καθώς και μικρότερα στις υπόλοιπες κοινότητες, θα παραδώσουμε καθαρό το Ζευλάκι και την μεταφόρτωση στην Νάουσα, θα λειτουργήσουμε την μονάδα επεξεργασίας απορριμάτων, θα εξοπλίσουμε την υπηρεσία καθαριότητας με τον κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και γενικά θα λύσουμε το πρόβλημα του νησιού για πολλές δεκαετίες.

Όσο αφορά την καθημερινότητα, δίνουμε την μάχη μας κάθε ημέρα σε ολόκληρη την Πάρο, προσπαθούμε να βάλουμε ένα νέο πρόγραμμα και μια νεα φιλοσοφία, πράγματα που δεν γίνονται από την μια στιγμή στην άλλη, αλλά θέλουν χρόνο και υπομονή και στο τέλος να είσαι σίγουρος ότι θα το καταφέρουμε και εάν θέλεις πες στην κα Μαρουσώ την γειτόνισσα σου, να με πάρει τηλέφωνο, δεν χρειάζεται να σε βάζει να γράφεις και να είσαι σίγουρος ότι το πρόβλημά της θα το λύσουμε.

Έχουν τελειώσει τα «ψυχή μου» και τα «αγαπημένε μου» προχωράμε σε μια άλλη εποχή, χωρίς ψέματα και υποσχέσεις, χωρίς βεντετισμούς και «υφάκι», σε μια εποχή που ο πολίτης θεωρείται ισότιμος, ανεξάρτητα τι ψήφισε.

Αυτή η Δημοτική Αρχή είναι καταδικασμένη να πετύχει και θα πετύχει, όχι για το καλό του Κωβαίου ή την τρέλα του Κουντρομιχάλη, είναι καταδικασμένη να πετύχει για το καλό της Πάρου και αυτό κάποιους τους τρελαίνει, τους κάνει να χάνουν την ψυχραιμία τους και να ξεφεύγουν, τι να κάνουμε?  άλλα περίμεναν και άλλα βλέπουν και όσο τα βλέπουν τόσο πιο πολύ ξεφεύγουν και επιτίθενται.

Κάποιοι τους χαλάσαμε την «σούπα» στο Δημοτικό Συμβούλιο, νόμιζαν ότι πήγαιναν για πάρτυ και τελικά πάνε από «κηδεία» σε «κηδεία» και έτσι θα είναι και στο μέλλον εκτός αν λογικευθούν και συστρατευθούν με υλοποιήσιμες προτάσεις, στην προσπάθειά μας για την Πάρο του μέλλοντος.

Αυτά προς το παρόν αγαπητέ Δημητράκο, αν και δεν γνωριζόμαστε καλά, είμαι σίγουρος ότι καταλαβαινόμαστε, γιαυτό είμαι σίγουρος ότι εσύ τουλάχιστον κατάλαβες πολλά περισσότερα από ότι όλοι οι άλλοι.

Στην διάθεσή σου όποτε θέλεις να τα πούμε και από κοντά (λίγο με το ωράριο θα δυσκολευτούμε, αλλά πιστεύω ότι θα βρούμε λύση)

Πρωτομηνιά σήμερα Καλό μήνα



Ηλίας Κουντρομιχάλης 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες