Pages

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Η ΓΑΤΑ

Πάλι μαζί και αυτό το σαββατόβραδο, για να σχολιάσουμε και να σατυρίσουμε την Παριανή και όχι μόνο επικαιρότητα.


-Θα ξεκινήσουμε μετά γενόμενα και σχολιαζόμενα της Ναούσης κατά την περιφορά της εικόνας της "Παντάνασσας".
Και πριν αρχίσουμε τον σχολιασμό να ξεκαθαρίσουμε κάτι για να μην έχουμε παρεξηγήσεις.
Η Ομάδα Διάσωσης της Πάρου και σε όλη την Ελλάδα, αλλά ειδικά της Πάρου, αποτελεί πρότυπο λειτουργίας και προσφοράς. Τα μέλη της δίνουν καθημερινά έναν άνισο αγώνα απέναντι στις αντιξοότητες και τις δυσμενείς συγκυρίες και προσφέρουν ένα ανεκτίμητο κοινωνικό έργο.
Τώρα όσο αφορά την αποκλειστικότητα της ομάδας για την περιφορά της εικόνας, έχουμε την άποψη ότι τα μέλη της ομάδας έχουν το δικαίωμα και την ευλάβεια που απαιτείται για να περιφέρουν την εικόνα της Παναγίας. Αλλά το ίδιο δικαίωμα, πίστη και ευλάβεια, καθώς και επιθυμία έχουν δεκάδες ή εκατοντάδες Ναουσαίοι, οι οποίοι και κατά το παρελθόν έχουν πάρει στους ώμους τους την αγιότητα της εικόνας.
Αυτό το δικαίωμα δεν μπορεί κανείς να τους το στερήσει, με προσωπικές αποφάσεις και αποκλειστικές ενέργειες. Μπορούσε στην διαδρομή να υπήρχαν εναλλαγές και να ήταν όλα μια χαρά.
Η εικόνα του αγηματάρχη με το κουστούμι να διευθύνει την ένστολη ομάδα και η περιττή προβολή της δεν είχαν το καλύτερο αποτέλεσμα και δεν απέφεραν τις πιο θετικές εντυπώσεις.
Και του χρόνου... με την ελπίδα για περισσότερη σεμνότητα όπως αρμόζει και στην χάρη της.


-Παραμένουμε στην Νάουσα και ενημερώνουμε τον πρόεδρο της, ότι πρώτα είναι πρόεδρος του χωριού (κατά την άποψη μας επιτυχημένος) και μετά επικεφαλής της ομάδας διάσωσης.
Γι' αυτό όταν τον ρωτάει ο σεβασμιότατος για τα νερά στο χωριό και για τα οικοδομικά υλικά στα σοκάκια, να τον ενημερώνει γι' αυτά και όχι για την Ε.Ο.Δ.
Και όταν πέφτει από την υγρασία η ασφάλεια του ρεύματος στο λιμάνι, δεν είναι κόπος να την σηκώνει κάποιος, ώστε να μην βυθίζεται στο σκοτάδι το χωριό.

-Και ένα τελευταίο για την Νάουσα, ξέρουμε ότι η εικόνα θα περάσει από το λιμάνι, τι χάλι ήταν αυτό με τα αυτοκίνητα? Τρομάξαμε να περάσουμε. Την ευθύνη έχει  ο πρόεδρος και οι αστυνομικές αρχές, αλλά και εμείς οι ίδιοι, με την ασέβεια και ανευθυνότητα που δείχνουμε.



-Και ξεκινάμε για Παροικιά, εκεί έχει αρχίσει ο πόλεμος της φρατζόλας, της τυρόπιτας, και του φραπέ. Ανώνυμες και επώνυμες καταγγελίες,
δίνουν και παίρνουν στο βωμό των προσωπικών συμφερόντων και με προκάλυμμα την αισθητική του νησιού.
Στο όλο παιχνίδι υπάρχουν και λαγοί και γαλοπούλες, δίκια και άδικα, αδιαφορία και συνενοχή και πίσω απ' όλα ένας...που έχει επενδύσει στην υπόθεση...σε κουτσό άλογο.
Ας προσέξει λίγο ο δήμος και όποια απόφαση πάρει αυτός και οι λοιπές αρχές, να ισχύσουν για όλους και για όλα.
Η άποψή μας ψυχραιμία και σύνεση απ' όλους και μια σταδιακή προσαρμογή με τα ισχύοντα, μετά από μια δημόσια διαβούλευση.


-Κάποιος πρέπει να ενημερώσει τον Πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου ότι, το νερό του ποταμού στην Νάουσα δεν πίνεται, να σταματήσει να το πίνει, μήπως δούμε και εμείς μια άσπρη μέρα στο Δημοτικό συμβούλιο και όχι να περιμένουμε να χιονίσει.Και αν κάτι δεν καταλαβαίνει ας ρωτήσει την κολλητή του Ελισάβετ(όχι της Αγγλίας, αλλά της Πάρου) να του το εξηγήσει.


-Όταν έχεις καταφέρει να αλλάζεις το τυρί με λάδι, το κρασί με τυρί, τα σταφύλια με ελιές, να έχεις μηδενίσει την ακίνητη περιουσία της ένωσης, να ξεπουλάμε για να πληρώνονται μισθοί και εφάπαξ, τότε δεν μπορείς να κάνεις κριτική για τα οικονομικά πεπραγμένα του δήμου. Το οικονομικό πτυχίο δεν αρκεί, η πράξη και το αποτέλεσμα της
καθημερινότητας είναι ο καθρέφτης της ικανότητας του καθενός.

-Και επειδή πολύς λόγος γίνεται για αμόρφωτους και μορφωμένους του Δημοτικού Συμβουλίου, έχω να πω το εξής: Υπάρχουν αξιόλογοι επιστήμονες και μορφωμένοι άνθρωποι σε όλη την κοινωνία, αλλά έχω δει και πολλούς μορφωμένους τενεκέδες, που η εκτίμηση της κοινωνίας σ' αυτούς περιορίζετε μέχρι την σόλα των παλιών υποδημάτων. Υπάρχουν αμόρφωτοι με φιλότιμο, όρεξη, ανιδιοτέλεια, ειλικρίνεια και προσφορά, υπάρχουν όμως και αγροίκοι.
 Δεν υπάρχει διαχωρισμός των ανθρώπων που θέλουν να προσφέρουν, αρκεί να υπάρχει η κατευθυν
τήρια γραμμή και να ισχύουν οι βασικοί κανόνες αλληλοσεβασμού, αλλά απ' όλους.


-Πήρε το λόγο, βγήκα έξω, πήγα μέχρι την Πούντα να πάρω κάτι από το φέρυ, γύρισα, μπήκα πάλι μέσα και μιλούσε ακόμη. Σκέφθηκα ...δευτερολογία θα είναι δεν μπορεί...και όμως, δεν είχε τελειώσει μιλούσε ακόμη.
Θυμήθηκα στα χρόνια του γυμνασίου, ένας αριστερός συμμαθητής μου, όταν πήγαινα να τον διακόψω όταν μιλούσε (δεν τελείωνε και αυτός και όλο διέκοπτε), γυρνούσε προς το μέρος μου και μου έλεγε "σύντροφε δεν είσαι διαλεκτικός", ήταν το σλόγκαν της εποχής της ΚΝΕ.
Ε..την επόμενη φορά θα το φωνάξω και εγώ...σύντροφε..Ρόκο...δεν είσαι διαλεκτικός...



-Και μόλις πάει να μιλήσει το Μαράκι...δυο μέτρα και δυο σταθμά από το Πρόεδρο....τελειώνετε κα Χανιώτη...τελειώνετε, πριν πραγματικά προλάβει να πει δυο λέξεις, έχει άδικο μετά που φωνάζει ο Χρήστος και διαμαρτύρετε γιατί δεν αφήνουν να ολοκληρώσει?





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες