Τελικά στην Πάρο πρέπει να συμβαίνουν τα πιο απίθανα πράγματα σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Διαπιστώνουμε ότι μια δημοτική επιχείρηση ζητάει από τον Δήμο οικονομική ενίσχυση για την κάλυψη του προυπολογισμού της, ενώ διαθέτει υπερδιπλάσιο ποσό σαν αποθεματικό στην τράπεζα.
'Ένα άλλο αξιοπερίεργο είναι ότι, νομικό πρόσωπο του Δήμου διαθέτει τραπεζικό αποθεματικό άνω των τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ, εδώ και 7-8 χρόνια και τα προβλήματα και οι ανάγκες του νησιού...απλά παραμένουν άλυτα.
Και αναφερόμαστε βέβαια στο πολυπάθητο Λιμενικό Ταμείο του νησιού, το οποίο έχει αρμοδιότητα για όλες τις λιμενικές εγκαταστάσεις και χερσαίους χώρους σε ολόκληρο το νησί.
Έχουν κατά το παρελθόν αλλάξει πρόεδροι και διοικήσεις, αλλά κανείς δεν έδωσε λύση στα προβλήματα και στις υποδομές του νησιού. Όλοι ενδιαφέρονταν για μικρά και ασήμαντα εργάκια, ξοδεύοντας αθροιστικά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για μεγάλα και ύψιστης σημασίας έργα που θα διαμόρφωναν την λιμενική πολιτική του νησιού.
Τα του παρελθόντος (πριν το 2008) εξετάζονται από την Ελληνική δικαιοσύνη. Μετά από το 2008 έως και σήμερα το ταμείο παραμένει σε τέλμα, χωρίς να είναι ικανό να προχωρήσει σε ένα μεγάλο έργο υποδομής.
Μαθαίνουμε ότι είναι έτοιμη η μελέτη για τα στέγαστρα των επιβατών στον κεντρικό λιμένα του νησιού, μια μελέτη που δυστυχώς την ακούμε από το 2005, χωρίς να ζητηθεί η γνώμη των κατοίκων με κάποια μορφή δημόσιας διαβούλευσης, αλλά απλώς αποφασίστηκε και παρουσιάστηκε.
Ας ελπίσουμε ότι θα αρχίσει η εφαρμογή της και ότι το αποτέλεσμα θα είναι θετικό, αν και έχουμε αμφιβολίες ως προς τον ορθολογικό τρόπο σχεδιασμού, ο οποίος έπρεπε να είχε γίνει σε συνάρτηση με κυκλοφοριακή μελέτη της Παροικιάς. Διότι με το να φτιάξουμε πρώτα τα στέγαστρα και μετά να κάνουμε κυκλοφοριακή μελέτη, δεν λύνουμε το πρόβλημα, απλώς το περιπλέκουμε.
Υπάρχουν τεράστια προβλήματα στις υπόλοιπες περιοχές του νησιού, όπως στο λιμάνι του Αμπελά που βρίσκεται σε άθλια κατάσταση, ο όρμος της Αλυκής που δεν υπάρχει δυνατότητα επισκεψιμότητας σκάφους, το τουριστικό αγκυροβόλιο της Νάουσας , το οποίο είναι ανασφαλές και πολλά άλλα μικρά και μεγάλα σε ολόκληρη την παράλια Πάρο.
Δεν ξεχνάμε βέβαια την Παροικιά με το εμπορικό λιμάνι και με το παραλιακό μέτωπο (βράχια).
Το ερώτημα και σε αυτή την περίπτωση είναι ένα, τι τα θέλει το ταμείο και αποθηκεύει τα χρήματα στην τράπεζα και δεν τα διαθέτει στην τοπική κοινωνία μέσω έργων και υποδομών?
Ασκεί δική του προσωπική πολιτική?
Η πολιτική του Δήμου δεν είναι ενιαία με τα νομικά του πρόσωπα, τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις του?
Όλα αυτά πρέπει να προβληματίσουν το νέο σημερινό συμβούλιο του ταμείου και τον ίδιο τον Δήμαρχο, ο οποίος στην τελική έχει και την ευθύνη του συντονισμού της πολιτικής του Δήμου.
Διαπιστώνουμε ότι μια δημοτική επιχείρηση ζητάει από τον Δήμο οικονομική ενίσχυση για την κάλυψη του προυπολογισμού της, ενώ διαθέτει υπερδιπλάσιο ποσό σαν αποθεματικό στην τράπεζα.
'Ένα άλλο αξιοπερίεργο είναι ότι, νομικό πρόσωπο του Δήμου διαθέτει τραπεζικό αποθεματικό άνω των τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ, εδώ και 7-8 χρόνια και τα προβλήματα και οι ανάγκες του νησιού...απλά παραμένουν άλυτα.
Και αναφερόμαστε βέβαια στο πολυπάθητο Λιμενικό Ταμείο του νησιού, το οποίο έχει αρμοδιότητα για όλες τις λιμενικές εγκαταστάσεις και χερσαίους χώρους σε ολόκληρο το νησί.
Έχουν κατά το παρελθόν αλλάξει πρόεδροι και διοικήσεις, αλλά κανείς δεν έδωσε λύση στα προβλήματα και στις υποδομές του νησιού. Όλοι ενδιαφέρονταν για μικρά και ασήμαντα εργάκια, ξοδεύοντας αθροιστικά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για μεγάλα και ύψιστης σημασίας έργα που θα διαμόρφωναν την λιμενική πολιτική του νησιού.
Τα του παρελθόντος (πριν το 2008) εξετάζονται από την Ελληνική δικαιοσύνη. Μετά από το 2008 έως και σήμερα το ταμείο παραμένει σε τέλμα, χωρίς να είναι ικανό να προχωρήσει σε ένα μεγάλο έργο υποδομής.
Μαθαίνουμε ότι είναι έτοιμη η μελέτη για τα στέγαστρα των επιβατών στον κεντρικό λιμένα του νησιού, μια μελέτη που δυστυχώς την ακούμε από το 2005, χωρίς να ζητηθεί η γνώμη των κατοίκων με κάποια μορφή δημόσιας διαβούλευσης, αλλά απλώς αποφασίστηκε και παρουσιάστηκε.
Ας ελπίσουμε ότι θα αρχίσει η εφαρμογή της και ότι το αποτέλεσμα θα είναι θετικό, αν και έχουμε αμφιβολίες ως προς τον ορθολογικό τρόπο σχεδιασμού, ο οποίος έπρεπε να είχε γίνει σε συνάρτηση με κυκλοφοριακή μελέτη της Παροικιάς. Διότι με το να φτιάξουμε πρώτα τα στέγαστρα και μετά να κάνουμε κυκλοφοριακή μελέτη, δεν λύνουμε το πρόβλημα, απλώς το περιπλέκουμε.
Υπάρχουν τεράστια προβλήματα στις υπόλοιπες περιοχές του νησιού, όπως στο λιμάνι του Αμπελά που βρίσκεται σε άθλια κατάσταση, ο όρμος της Αλυκής που δεν υπάρχει δυνατότητα επισκεψιμότητας σκάφους, το τουριστικό αγκυροβόλιο της Νάουσας , το οποίο είναι ανασφαλές και πολλά άλλα μικρά και μεγάλα σε ολόκληρη την παράλια Πάρο.
Δεν ξεχνάμε βέβαια την Παροικιά με το εμπορικό λιμάνι και με το παραλιακό μέτωπο (βράχια).
Το ερώτημα και σε αυτή την περίπτωση είναι ένα, τι τα θέλει το ταμείο και αποθηκεύει τα χρήματα στην τράπεζα και δεν τα διαθέτει στην τοπική κοινωνία μέσω έργων και υποδομών?
Ασκεί δική του προσωπική πολιτική?
Η πολιτική του Δήμου δεν είναι ενιαία με τα νομικά του πρόσωπα, τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις του?
Όλα αυτά πρέπει να προβληματίσουν το νέο σημερινό συμβούλιο του ταμείου και τον ίδιο τον Δήμαρχο, ο οποίος στην τελική έχει και την ευθύνη του συντονισμού της πολιτικής του Δήμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες