Pages

Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Με το Dash 8 Q400 της Olympic Air από 25/7/2016 από Αθήνα για Πάρο!



Και με τιμή 55,18 ευρώ από Αθήνα για Πάρο και
με 39,30 ευρώ από Πάρο για Αθήνα!

Την είδηση σας την είχαμε δώσει ήδη. Ήρθε όμως και η επιβεβαίωση από την ίδια την εταιρεία την Olympic Air.
Την Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016, σύμφωνα με τα πλάνα που δημοσιοποίησε η εταιρεία Olympic Air στο site της (εδώ) θα πραγματοποιηθεί η πρώτη πτήση από Αθήνα για Πάρο με το Dash 8 Q400, 78 θέσεων, και μάλιστα με πολύ προσιτές τιμές.

Και φυσικά το δρομολόγιο θα είναι καθημερινό!


Η αναχώρηση, στις 25/7/2016 και κάθε μέρα, θα γίνεται από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 17:30 με ώρα άφιξης στον νέο Κρατικό Αερολιμένα Πάρου στις 18:10 και η επιστροφή στις 18:35 από Πάρο και άφιξη στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 19:15.



Οι τιμές που υπάρχουν στα πλάνα της εταιρείας είναι:
55,18 ευρώ από Αθήνα για Πάρο και
39,30 ευρώ από Πάρο για Αθήνα!

Δυο λόγια για το αεροσκάφος της Olympic Air Dash 8 Q400

Το Q400 είναι το μεγαλύτερο, πιο τεχνολογικά ανεπτυγμένο, γρήγορο και ήσυχο ελικοφόρο (Τurboprop) στον κόσμο ενώ θέτει νέα περιβαλλοντικά πρότυπα μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, χάρη στη χαμηλότερη συνολική καύση του καυσίμου.
Η νέα καμπίνα του Q400 είναι εξαιρετικά φωτεινή και -χάρη στο ενεργό σύστημα καταστολής θορύβου και κραδασμών- πολύ ήσυχη, συγκριτικά με άλλα ελικοφόρα αεροσκάφη. Οι μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι, το άπλετο φυσικό φως, ο Led φωτισμός, αλλά και τα νέα καθίσματα και το χαμηλό επίπεδο θορύβου συντελούν σε μια άνετη και ευχάριστη πτητική εμπειρία που οι επιβάτες εκτιμούν ιδιαίτερα. Το Bombardier Q400 είναι ένα από τα πλέον αθόρυβα ελικοφόρα αεροσκάφη που πετούν σήμερα, τόσο εντός της καμπίνας όσο και εκτός. Εξωτερικά είναι τόσο αθόρυβο ώστε να μπορεί να επιχειρεί σε αεροδρόμια που βρίσκονται στο κέντρο μιας πόλης, ενώ χάρη στο επαναστατικό Active Noise & Vibration Suppression (ANVS) σύστημα που διαθέτει, είναι τόσο ήσυχο στο εσωτερικό του όσο ένα τζετ.
Το Bombardier Q400 είναι ίσως ο πιο άνετος τρόπος για να μειωθούν οι περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις, καθώς χρησιμοποιεί 30-40% λιγότερα καύσιμα ανά πτήση. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο αποδοτικό από ένα μέσο αυτοκίνητο ανά επιβάτη. Παράλληλα παράγει 30-40% λιγότερες εκπομπές, πράγμα που σημαίνει 6.000 με 8.000 λιγότερους τόνους διοξειδίου του άνθρακα το χρόνο για κάθε αεροσκάφος Q400.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:


 Manufacture 
 Bombardier de Havilland 
 Engines      
 Pratt & Whitney
 Overall length
 32.81 m
 Wingspan
 28.4 m
 Fuselage diameter
 2.69 m
 Height
 8.3 m
 Cruising Speed
 414 mph (667 km/h)
 Max. Altitude
 25,000 ft (7,600 m)
 Max. Take-off Weight
 64,500 lb (29,260 kg)
 Max. Landing Weight
 61,750 lb (28,010 kg)
 Range*
 600NM (1.111,2 km)
 Cabin Width
 2.51 m
 Passengers
 78
 Number of Aircraft
 10


* Με μέγιστο αριθμό επιβατών


5 σχόλια:

  1. ΤΟΝ ΡΑΓΓΟΥΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΥΜΝΕΙΤΑΙ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΙΑΝΟΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΒΡΑΣΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον Αργουζη ρε φίλε τον ξεχάσαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Ραγκούσης το ξεκίνησε αλλά όλο το τρέξιμο το έκανε ο Κωβαίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν ο πήχης των προσδοκιών σου περιορίζεται σε Ραγκούση, Κωβαίο και Αργουζή τότε καλά να πάθεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ότι ένας από τους πιο τουριστικούς προορισμούς της χώρας απέκτησε αεροπορική σύνδεση το 2016 κι εσείς μαλωνετε για το πιο λαμογιο πρέπει να εξυμνήτε αποδεικνύει ποσό μα…ας λαός είμαστε!! Με γεια το αεροδρόμιο Μ…..Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες