Και με τιμή 55,18 ευρώ από Αθήνα για Πάρο και
με 39,30 ευρώ από Πάρο για Αθήνα!
Την είδηση σας την είχαμε δώσει ήδη. Ήρθε όμως και η επιβεβαίωση από την ίδια την εταιρεία την Olympic Air.
Την Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016, σύμφωνα με τα πλάνα που δημοσιοποίησε η εταιρεία Olympic Air στο site της (εδώ) θα πραγματοποιηθεί η πρώτη πτήση από Αθήνα για Πάρο με το Dash 8 Q400, 78 θέσεων, και μάλιστα με πολύ προσιτές τιμές.
Η αναχώρηση, στις 25/7/2016 και κάθε μέρα, θα γίνεται από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 17:30 με ώρα άφιξης στον νέο Κρατικό Αερολιμένα Πάρου στις 18:10 και η επιστροφή στις 18:35 από Πάρο και άφιξη στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 19:15.
Οι τιμές που υπάρχουν στα πλάνα της εταιρείας είναι:
55,18 ευρώ από Αθήνα για Πάρο και
39,30 ευρώ από Πάρο για Αθήνα!
55,18 ευρώ από Αθήνα για Πάρο και
39,30 ευρώ από Πάρο για Αθήνα!
Δυο λόγια για το αεροσκάφος της Olympic Air Dash 8 Q400
Το Q400 είναι το μεγαλύτερο, πιο τεχνολογικά ανεπτυγμένο, γρήγορο και ήσυχο ελικοφόρο (Τurboprop) στον κόσμο ενώ θέτει νέα περιβαλλοντικά πρότυπα μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, χάρη στη χαμηλότερη συνολική καύση του καυσίμου.
Η νέα καμπίνα του Q400 είναι εξαιρετικά φωτεινή και -χάρη στο ενεργό σύστημα καταστολής θορύβου και κραδασμών- πολύ ήσυχη, συγκριτικά με άλλα ελικοφόρα αεροσκάφη. Οι μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι, το άπλετο φυσικό φως, ο Led φωτισμός, αλλά και τα νέα καθίσματα και το χαμηλό επίπεδο θορύβου συντελούν σε μια άνετη και ευχάριστη πτητική εμπειρία που οι επιβάτες εκτιμούν ιδιαίτερα. Το Bombardier Q400 είναι ένα από τα πλέον αθόρυβα ελικοφόρα αεροσκάφη που πετούν σήμερα, τόσο εντός της καμπίνας όσο και εκτός. Εξωτερικά είναι τόσο αθόρυβο ώστε να μπορεί να επιχειρεί σε αεροδρόμια που βρίσκονται στο κέντρο μιας πόλης, ενώ χάρη στο επαναστατικό Active Noise & Vibration Suppression (ANVS) σύστημα που διαθέτει, είναι τόσο ήσυχο στο εσωτερικό του όσο ένα τζετ.
Το Bombardier Q400 είναι ίσως ο πιο άνετος τρόπος για να μειωθούν οι περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις, καθώς χρησιμοποιεί 30-40% λιγότερα καύσιμα ανά πτήση. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο αποδοτικό από ένα μέσο αυτοκίνητο ανά επιβάτη. Παράλληλα παράγει 30-40% λιγότερες εκπομπές, πράγμα που σημαίνει 6.000 με 8.000 λιγότερους τόνους διοξειδίου του άνθρακα το χρόνο για κάθε αεροσκάφος Q400.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
* Με μέγιστο αριθμό επιβατών
Manufacture
|
Bombardier de Havilland
|
Engines
|
Pratt & Whitney
|
Overall length
|
32.81
m
|
Wingspan
|
28.4 m
|
Fuselage diameter
|
2.69
m
|
Height
|
8.3 m
|
Cruising Speed
|
414
mph (667 km/h)
|
Max. Altitude
|
25,000 ft (7,600 m)
|
Max. Take-off Weight
|
64,500
lb (29,260 kg)
|
Max. Landing Weight
|
61,750 lb (28,010 kg)
|
Range*
|
600NM
(1.111,2 km)
|
Cabin Width
|
2.51 m
|
Passengers
|
78
|
Number of Aircraft
|
10
|
* Με μέγιστο αριθμό επιβατών
ΤΟΝ ΡΑΓΓΟΥΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΥΜΝΕΙΤΑΙ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΙΑΝΟΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΒΡΑΣΤΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Αργουζη ρε φίλε τον ξεχάσαμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ραγκούσης το ξεκίνησε αλλά όλο το τρέξιμο το έκανε ο Κωβαίος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο πήχης των προσδοκιών σου περιορίζεται σε Ραγκούση, Κωβαίο και Αργουζή τότε καλά να πάθεις :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι ένας από τους πιο τουριστικούς προορισμούς της χώρας απέκτησε αεροπορική σύνδεση το 2016 κι εσείς μαλωνετε για το πιο λαμογιο πρέπει να εξυμνήτε αποδεικνύει ποσό μα…ας λαός είμαστε!! Με γεια το αεροδρόμιο Μ…..Σ
ΑπάντησηΔιαγραφή