Pages

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Μαρίνα Νάουσας Πάρου: Η 3ετής σύμβαση μίσθωσης Δήμου & Ιωάννη Τσοπάνη



Απόσπασμα από το 8/2013 πρακτικό συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου (Αρ. Πρωτ.: 8003/18-06-2013) με θέμα: «Έγκριση πρακτικών δημοσίου φανερού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκμίσθωση του αγκυροβολίου τουριστικών σκαφών στη Δημοτική Κοινότητα Νάουσας Πάρου».
Ακολουθεί το σχετικό αρχείο:




1 σχόλιο:

  1. Με εκκωφαντική και εξοργιστική άγνοια των στοιχειωδών τεχνικών και νομικών κανόνων, που πλαισιώνουν την διαχείριση του Δημοτικού και δημόσιου πράγματος , που είναι ο χώρος και η λειτουργία του Καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Νάουσας , το οποίο κατ΄εφημισμό και παραπληροφόρηση αποκαλείται ΜΑΡΙΝΑ , φτάσαμε εδώ, σήμερα , τον Ιούνιο του 2016 στην έναρξη της τουριστικής περιόδου , στο ΜΗ ΠΑΡ ΄ΕΚΕΙ ! Ο συντάκτης του άρθρου να αναζητήσει και να δημοσιεύσει για την ενημέρωση των πολιτών ,την αρχική εισήγηση και απόφαση (ομόφωνη ; ) του Δήμου τον Μάιο ή Ιούνιο 2010 ή 2011 , όταν άρχισε η κακή, κάκιστη εμπλοκή ιδιώτη ( του κ. Ι. Τσοπάνη που έκτοτε ταλαιπωρείται..) , όταν η εισήγηση του Προέδρου στο Δ.Σ ομολογούσε ότι ο Δήμος επειδή δεν κατέχει την τεχνογνωσία κλπ ανέθετε δωρεάν(!) την διαχείριση της ΜΑΡΙΝΑΣ (sic) «στα γρήγορα» για μη χαθεί ( κι αυτή , όπως οι προηγούμενες ), σαιζόν στον κ. Τσοπάνη ως ειδήμονα του αντικειμένου! Ποιά διαχείριση ποιάς ΜΑΡΙΝΑΣ με ποια προσόντα και εγγυήσεις ; Στην συνέχεια , τον επόμενο χρόνο ,για λόγους που δεν γνωρίζουμε ,έγινε πλειοδοτικός διαγωνισμός , κατακυρώθηκε στον πλειοδότη για 22.000 Ευρώ και ο κ. Τσοπάνης σφόδρα στεναχωρήθηκε . ‘Όταν όμως ο κ. Ι. Χατζηγιάννης ξανά διάβασε καλά το μισθωτήριο , έχασε κάποια λεφτά και απεχώρησε εγκαίρως . Κλασσικό κείμενο το μισθωτήριο καλό για ενοικίαση απλού δημόσιου ακινήτου αλλά όχι εξειδικευμένο για την λειτουργία «μαρίνας» ! Που ακούστηκε ο μισθωτής να αναλαμβάνει την υποχρέωση έκδοσης μελέτης ασφαλείας κλπ για λογαριασμό του ιδιοκτήτη ενός τέτοιου εξειδικευμένου χώρου, χωρίς Κανονισμό Λειτουργίας, πυρασφάλειας , παροχής καυσίμων ,υποδοχής λυμάτων κ.α και μετά να χρεώσει την όποια δαπάνη στον Δήμο; Αν ο Δήμος , ως όφειλε, είχε επιμεληθεί με γνώση , κι αν δεν την είχε, να την αναζητούσε , ώστε να ολοκληρωθούν οι προϋποθέσεις νόμιμης και τεχνικά ικανής λειτουργίας του Καταφυγίου, θα δημιουργούσε πρόσθετη αξία στο δημόσιο ακίνητο και όχι σοβαρά διαφεύγοντα έσοδα και εμπλοκές ιδιωτών που παρασύρθηκαν με σοβαρές οικονομικές κλπ συνέπειες . Ποιος σήμερα μπορεί να εγγυηθεί ότι αν ένα κότερο σε ανασφαλές αγκυροβόλιο πάθει τυχόν ζημιά, θα πάρει φράγκο από την Ασφάλεια του ; Χύμα στο κύμα κατά κυριολεξία λοιπόν κι έχει , αν έχει ο καλός Θεός… Τέλος ,δεν γνωρίζω πρόχειρα, αν μια προγραμματική του Δήμου με τον φύση και θέση δημόσιο φορέα το ΔΛΤ , μπορεί να ευδοκιμήσει από την Περιφέρεια ,αλλά είναι η μόνη άμεση λύση . Και ο ΔΗΜΟΣ/ ΔΛΤ να επιδιώξουν άμεσα την μετάταξη στο Ταμείο 1 ΤΕ Μηχ/γο , 1 ΠΕ Περιβάλλοντος και 1 Διοικητικό Οικονομικού ή Λογιστικού και να τα ΄βρούν ΄με τον κ. Τσοπάνη με το καλύτερο δυνατό τρόπο . Με εξώδικα , με αμφιλεγόμενες μεσεγγυήσεις ,αποβολές και δικαστήρια κανείς τελικά δεν κερδίζει . Αυτοί που σίγουρα χάνουν είναι οι συμπολίτες επιχειρηματίες του τουρισμού κι εμείς οι υπόλοιποι δημότες που πληρώνουμε χειμώνα καλοκαίρι … Αν άθελα μου αδικώ κάποιον ας το δηλώσει επώνυμα να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες δημόσια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες