Μπορεί στην Κέρκυρα οι παράγοντες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να αντιμετωπίζουν ως... κατακτητή την κοινοπραξία Fraport-Slentel, ωστόσο στη Μύκονο και τη Σαντορίνη, δύο κυκλαδίτικα νησιά ισχυρά, παγκοσμίως, brands του ελληνικού τουρισμού, η ελληνογερμανική κοινοπραξία αποτελεί ευπρόσδεκτο εταίρο που, υπό συγκεκριμένους όρους, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των αεροδρομίων τους.
Η θέση αυτή, παρότι ακόμη και για υπουργούς όπως ο Χρήστος Σπίρτζης είναι δυσκολοκατανόητη, είναι, μάλλον, αποτέλεσμα κοινής λογικής: κρατικά λεφτά για επενδύσεις στα παρηκμασμένα αεροδρόμια δεν υπάρχουν, άρα θα πρέπει να διασφαλιστεί χρηματοδότηση από εναλλακτικές πηγές.
Περισσότερα εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες