Περίπτωση πρώτη
Κάθε δυο χρόνια καλούνται τα μέλη των Συλλόγων να εκλέξουν νέα Δ.Σ. Συχνά δεν υπάρχουν αρκετές υποψηφιότητες γιατί δεν το έχουν φροντίσει ή σκεφθεί από πριν, και τότε αρχίζουν τα παρακάλια προς διάφορους συμπολίτες να τους πείσουν να συμμετάσχουν. Και εδώ ξεκινά το πρόβλημα, γιατί πώς είναι δυνατόν να προσφέρει κάποιος στον πολιτισμό, όταν δεν έχει χρόνο ή διάθεση να το κάνει.
Και όμως συμβαίνει να εκλέγεται κάποιος απλά και μόνο για να συμπληρωθεί το εννεαμελές. Δικαιολογημένα ο συμπολίτης που πιέστηκε να βάλει υποψηφιότητα, μετά από λίγο διάστημα να μην έχει χρόνο, ή απλά να μην συμμετέχει ενεργά.
Περίπτωση δεύτερη
Κατά τη διάρκεια μιας γενικής συνέλευσης για την ανάδειξη νέου ΔΣ, κανένας από τους υποψηφίους δεν καταθέτει τις απόψεις, τις ιδέες και τα σχέδια του για να πείσει το εκλογικό σώμα να τον ψηφίσει. Το να ψηφίζουμε κάποιον επειδή μας είναι γνωστός ή συγγενής , αυτό δεν αρκεί.
Περίπτωση τρίτη
Υπάρχει μια σύγχυση ως προς τον ορισμό των πολιτιστικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων. Tα ΔΣ και οι εθελοντές των Συλλόγων επενδύουν χρόνο και χρήμα σε πολύ ενδιαφέροντα προγράμματα. Άραγε τα προγράμματα αυτά προάγουν τον πολιτισμό, ή απλώς στόχος τους είναι να γίνονται οι εκδηλώσεις και να περνάει ο κόσμος καλά;
Θα ήταν καλή ιδέα η ΚΔΕΠΑΠ να οργανώσει μια ημερίδα με θέμα: Οι Στόχοι ενός Πολιτιστικού Συλλόγου.
Περίπτωση τέταρτη
Οι κάτοικοι των χωριών χαίρονται και υπερηφανεύονται όταν παρακολουθούν και θαυμάζουν την τοπική τους αθλητική ομάδα , το δικό τους χορευτικό συγκρότημα και τη δική τους χορωδία. Τι γίνεται όμως τώρα με την κρίση, όταν οι Σύλλογοι δεν βρίσκουν χορηγούς όπως παλιά και όταν η οικονομική στήριξη του Δήμου έχει μειωθεί δραστικά και τα οικονομικά των Συλλόγων δεν επαρκούν; Αλλά τι γίνεται και με τους γονείς, οι οποίοι δεν έχουν την ευχέρεια να πληρώνουν τη συμμετοχή των παιδιών τους σε αυτές τις πολιτιστικές δραστηριότητες; Μήπως είναι άδικο, οι γονείς να καταβάλλουν 80,160,240 ευρώ το χρόνο για να στηρίξουν την ύπαρξη μιας αθλητικής ομάδας, ενός χορευτικού συγκροτήματος και μιας χορωδίας, που ουσιαστικά ανήκουν σε όλους τους κατοίκους, εκπροσωπώντας τους επάξια σε εκδηλώσεις και διοργανώσεις; Μήπως θα έπρεπε όλοι οι κάτοικοι να συνεισφέρουν με ένα πολύ μικρό ποσό το χρόνο για να μπορούν να συντηρηθούν αυτές οι δραστηριότητες; Οι χορηγίες είναι οπωσδήποτε ευπρόσδεκτες.
Περίπτωση πέμπτη
Γιορτές/Πανηγύρια
Ερωτήσεις που χρήζουν απάντησης:
Ποιανού ευθύνη είναι η διασκέδαση των τουριστών/επισκεπτών στις γιορτές και τα πανηγύρια; Ποιος αναλαμβάνει την οργάνωση και ποιος τα έξοδα; Οι Πολιτιστικοί Σύλλογοι, τα τοπικά δημοτικά διαμερίσματα, τα μαγαζιά, τα ξενοδοχεία;
Ο Τσάμπας πρέπει ή δεν πρέπει να πεθάνει;
Περίπτωση έκτη
Συμμετοχή Δήμου/ΚΔΕΠΑΠ στα έξοδα δραστηριοτήτων των Πολιτιστικών Συλλόγων.
Μήπως θα πρέπει ο Δήμος και η ΚΔΕΠΑΠ να ενισχύουν ως επί το πλείστον δραστηριότητες που έχουν σχέση με την Τέχνη, τα Γράμματα, τον Αθλητισμό, την Παράδοση, την Επιμόρφωση που αφορούν άμεσα τους κατοίκους, μικρούς , μεγάλους;
Μήπως και η Πολιτιστική Ανάπτυξη του τόπου θα πρέπει να περνά πρώτα μέσα από τους πολιτισμένους πολίτες;
Να χρηματοδοτει ο δημος και η κδεπαπ τους π.σ. για την τεχνη τα γραμματα τον αθλητισμο και αυτοι να κανουν πανυγηρακια για να ταιζουν τους κολλητους τους και αυτους που δεν βγαινουν ουτε για εναν καφε και κανουν σαν λυμασμενοι για να παρουν ενα πιατακι .Αυτα κανουν οι συλλογοι και μετα εχουν και απαιτησεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως ψηφιζουν συγγενεις και φιλους και ειναι μια ωραια παρεα μεχρι να τσακωθουν παρτε παραδειγμα το δικο σας π.σ. που οι μισοι δεν μιλανε με τους αλλους μισους
ΑπάντησηΔιαγραφή