Pages

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

«Συντροφικά κερδίζεται η ζωή και παίρνει ο κόσμος όψη»



Aγαπητοί μου…
Σε μια εποχή με αντίξοες συνθήκες, σε μια εποχή μίζερη γενικά που οι ανθρώπινες σχέσεις περνούν κρίση και η ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία έχουν χαθεί, εμείς είμαστε εδώ, γιατί όλους μας μας συνδέει κάτι κοινό, το ενδιαφέρον για τον πολιτισμό αυτού του τόπου. Πιστεύουμε στη δύναμη της επαφής και της επικοινωνίας και θα προσπαθήσουμε για την βελτίωση τους.

Η προσφορά στο Σύλλογο είναι εθελοντική, πάνω από συμφέροντα και ματαιοδοξίες γι’ αυτό έχει την αξία που πρέπει. Δικαιούμαι να αισθάνομαι και να είμαι υπερήφανη γιατί κοιτώντας πίσω, φέρνω τις εικόνες από όλες τις δραστηριότητες και τις εκδηλώσεις που όλοι μαζί πραγματοποιήσαμε και αντλώ κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε όλοι μαζί, από όποια θέση θα έχει ο καθένας μας στον Σύλλογο για να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερα πράγματα.
Δικαιούμαι να αισθάνομαι και να είμαι περήφανη γιατί σε μια εποχή που κατά κανόνα επικρατεί το ατομικό επί του συλλογικού, όπου κυριαρχεί το προσωπικό όφελος επί του κοινωνικού, εγώ συνεργάζομαι με ανθρώπους που με τον εθελοντισμό τους καταφέραμε να δώσουμε νόημα και περιεχόμενο σε πανανθρώπινες αξίες όπως είναι η συλλογική δράση, η κοινωνική αλληλεγγύη, η κοινωνική προσφορά, η αγάπη προς τους συνανθρώπους μας.
Μια ζεστή αγκαλιά σε όλους αυτούς τους συνεργάτες μου, σε όλους τους ανώνυμους συμπολίτες μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον καθένα ξεχωριστά για αυτά που καταφέραμε. Μια ζεστή αγκαλιά κι ένα ευχαριστώ σε όλους αυτούς που ήθελαν μα δεν μπορούσαν. Ένα μεγάλο συγνώμη αν κάτι δεν έκανα καλά ή πίκρανα με τις ενέργειές μου κάποιους. Ευκαιρία για αυτογνωσία και αυτοκριτική.
Χρειάζεται επαναπροσδιορισμός αξιών και αρχών, χρειαζόμαστε αυτό που όλοι μας λέμε τόσο πολύ και πράττουμε τόσο λίγο, το «εμείς» μπροστά από το «εγώ». Η ψυχή του Συλλόγου μας είμαστε όλοι εμείς και δύναμή του η συμμετοχή μας. Ας μην αφήσουμε τίποτα στην τύχη του όσο αφορά τη ζωή μας, την υγεία μας, το περιβάλλον μας, τον πολιτισμό μας και το μέλλον των παιδιών μας. Είμαστε όλοι εδώ και χρειαζόμαστε όλοι.
Με τις σκέψεις αυτές σας εύχομαι από καρδιάς χαρούμενο, υγιές, ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2016, επαναλαμβάνοντας για πολλοστή φορά τους στίχους του Γιάννη Ρίτσου:
«Συντροφικά κερδίζεται η ζωή
και παίρνει ο κόσμος όψη».



1 σχόλιο:

  1. Ξεχασατε το κομματι που ευχαριστειτε τους κολλητους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες