Ο «τουριστικός γίγαντας» ξυπνά χάρη στην στοχευμένη στρατηγική της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
Ιδιαίτερα αποτελεσματική αποδεικνύεται η παρουσία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “WTM LONDON” το διάστημα 2 έως 5 Νοεμβρίου.
Η στρατηγική προβολής που ακολουθήθηκε ήταν πρωτοποριακή στοχευμένη, αφήνει πίσω πολλά βήματα τον διεθνή ανταγωνισμό και ανοίγει παράλληλα νέες προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη στα νησιά μας.
Ουσιαστικά παίρνει πλέον σάρκα και οστά ο στόχος της Διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΝΑΙ για την ανάδειξη της δυναμικής και της ιδιαίτερης φυσιογνωμίας των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου μέσα από τη συνεργασία με τους καλύτερους ανά τον κόσμο.
Στην WTM London επισημοποιήθηκε η συνεργασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN μέσα από το οποίο θα προβάλλονται τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων. Παράλληλα παρουσιάστηκε η νέα τουριστική ταυτότητα της ΠΝΑΙ, η οποία θα αποτελεί και την ομπρέλα προβολής όλων των νησιών της περιφέρειας στο εξωτερικό. Τόσο το νέο λογότυπο και σλόγκαν (#takemethere) αποτελούν προϊόν της στρατηγικής συνεργασίας της περιφέρειας με το CNN.
Το λειτουργικό και σύγχρονης αισθητικής περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου «άνοιξαν» ο αντιπρόεδρος του CNN Antonio Canto και ο παγκοσμίως διάσημος παρουσιαστής του τηλεοπτικού οργανισμού, Richard Quest. Τους κ. Canto και Quest υποδέχθηκαν στο περίπτερο της ΠΝΑΙ ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος και η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου.
Σημειώνεται ότι ο κ. Χατζημάρκος και η κ. Παπαβασιλείου ήταν οι μόνοι προσκεκλημένοι από την Ελλάδα στο gala dinner που παρέθεσε το CNN στο Dorchester Hotel London πριν την έναρξη της έκθεσης προς τιμήν των συνεργατών του ανά τον κόσμο.
Οι χιλιάδες των επισκεπτών της WTM London δέχτηκαν καλωσόρισμα από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, γεγονός το οποίο αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη! Μία «ψηφιακή» πυραμίδα αποτελούμενη από ηλεκτρονικές οθόνες στην είσοδο του ExCeL Center, όπου έλαβε χώρα η διεθνής τουριστική έκθεση, πρόβαλε ένα εντυπωσιακό βίντεο με τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Το ίδιο βίντεο προβαλλόταν και στις οθόνες που υπήρχαν στο περίπτερο της ΠΝΑΙ και θα προβάλλεται και μέσα από το CNN παγκοσμίως (Αμερική, Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Ασία, Μέση Ανατολή).
Για την αισθητική και τη λειτουργικότητά του περιπτέρου της ΠΝΑΙ δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό της η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, η οποία δήλωσε ότι επιθυμεί στενή συνεργασία με τις ελληνικές Περιφέρειες για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας.
Το περίπτερο της ΠΝΑΙ επισκέφθηκε επίσης η πρώην υπουργός τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη. Δεν παρέλειψαν να το επισκεφθούν εκπρόσωποι των υπολοίπων ελληνικών περιφερειών που συμμετείχαν στην έκθεση, των διαφόρων tour operators αλλά και μέλη των διεθνών αποστολών. Όλοι οι επισκέπτες εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για την αισθητική του περιπτέρου και κυρίως για το γεγονός ότι η ΠΝΑΙ κατάφερε να προβάλλει τα νησιά της μέσα από την «πυραμίδα» στην είσοδο του ExCeL Center, θέση στην οποία θα ήθελαν να βρεθούν όλοι οι άλλοι προορισμοί και που κατάφερε πολύ έγκαιρα να εξασφαλίσει η ΠΝΑΙ!
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κατάφερε να κερδίσει όχι μόνο την πρώτη εντύπωση στην WTM αλλά και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό με τη συνολική της παρουσία. Η Διεύθυνση Τουρισμού και η Αντιπεριφερειάρχης Μαριέτα Παπαβασιλείου έβαλαν το πήχη ψηλά σε ότι έχει να κάνει με την τουριστική προβολή.
Στο περιθώριο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης η κ. Παπαβασιλείου είχε συναντήσεις με εκπροσώπους του βρετανικού κρατικού ραδιοτηλεοπτικού δικτυού BBC και του Trip Advisor, του μεγαλύτερου τουριστικού ιστότοπου στον κόσμο.
Κατά τις επαφές αυτές συζητήθηκε το πλαίσιο συνεργασίας της ΠΝΑΙ με τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά μέσα. Η συνεργασία με το βρετανικό δίκτυο περιλαμβάνει λοιπόν την φιλοξενία δημοσιογράφων και τηλεοπτικών συνεργείων του BBC σε όλα τα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου ώστε να παρουσιαστούν βίντεο και ρεπορτάζ για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους, τις ειδικές μορφές τουρισμού που παρέχουν, την ιστορία, τον πολιτισμό τους, τη λαογραφία κλπ.
Η συνεργασία με το Trip Advisor περιλαμβάνει επίσης την εξατομικευμένη προβολή των νησιών της Περιφέρειας, προσπάθεια που εντάσσεται στο στόχο της προώθησης της ξεχωριστής ταυτότητας του καθενός από αυτά.
Σε δηλώσεις της σχετικά με τη νέα στρατηγική τουριστικής προβολής η αντιπεριφερειάρχης Μ. Παπαβασιλείου δηλώνει: «Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη σύναψη στρατηγικών συμφωνιών με τους καλύτερους ανά τον κόσμο για την προβολή του τουριστικού μας προϊόντος. Η πολυσχιδής τουριστική προσωπικότητα του Νοτίου Αιγαίου πρέπει να αποκαλυφθεί στις διεθνείς τουριστικές αγορές για να την ανακαλύψουν όλοι οι εν δυνάμει επισκέπτες. Με τέτοιες στρατηγικές συμφωνίες μπορούμε πλέον να αισιοδοξούμε ότι θα ξυπνήσει αυτός ο τουριστικός γίγαντας που λέγεται Νότιο Αιγαίο. Έτσι κάθε νησί θα έχει και θα διεκδικεί το μερίδιο που του αναλογεί από τη διεθνή τουριστική αγορά. Επίσης, βασική μας επιδίωξη είναι να συμμετέχουν στο εξής όλα τα νησιά μας στην WTM London και όχι μόνο, κάτω από την ομπρέλα της Περιφέρειας για να έχουν όλα ίσες ευκαιρίες προβολής. Ήδη επίσημα δέχτηκαν να ενταχθούν κάτω από την ομπρέλα μας η Ρόδος και η Σαντορίνη και πολλά άλλα νησιά».
Από τη Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες