Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η νέα τουριστική καμπάνια για τα νησιά της Περιφέρειας παρουσιάστηκε εχτές, πρώτη ημέρα της έκθεσης.
Με το νέο μήνυμα της Περιφέρειας #takemethere να υποδέχεται στην είσοδο του εκθεσιακού κέντρου Excel του Λονδίνου τους εκατοντάδες χιλιάδες των επισκεπτών της, τα νησιά μας τράβηξαν επάνω τους και το ενδιαφέρον όλων των διεθνών μέσων ενημέρωσης που καλύπτουν τις εργασίες της έκθεσης.
Η νέα τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, μοντέρνα, σύγχρονη, φρέσκια και στοχευμένη επανατοποθετεί τα νησιά μας στο μυαλό του διεθνούς ακροατηρίου, στη μοναδική θέση που τους αρμόζει, την Κορυφή. Μια καμπάνια σχεδιασμένη να λειτουργήσει σε έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα αλλά και στο διαδίκτυο και η οποία θα εξατομικευθεί στο προσεχές εξάμηνο στις ανάγκες του κάθε νησιού, σεβόμενη την ταυτότητά του.
Σε αυτό το νέο επιβλητικό και αισιόδοξο ξεκίνημα των νησιών μας, δίπλα στον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργο Χατζημάρκο ήταν ο διάσημος άνκορμαν του CNN και μια από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές προσωπικότητες του κόσμου, Richard Quest, συνοδευόμενος από τον Αντιπρόεδρο του διεθνούς τηλεοπτικό δικτύου Antonio Canto.
Ρόδος, 3 Νοεμβρίου 2015
Γραφείο Τύπου Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες