Pages

Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Ο υπουργός που άλλαξε τη ζωή μου



Χθες το πρωί ήμουν πολύ αγχωμένος. Είχα βάλει κάτω δάνεια και λογαριασμούς και προσπαθούσα να δω αν μπορώ να τα πληρώσω. Και εκεί που είχα απογοητευθεί άκουσα μια μαγική φράση που άλλαξε όλη την κοσμοθεωρία μου.

«Κορυφαία στιγμή ευθύνης και αξιοπρέπειας η μη καταβολή της δόσης. Αν έχεις πει έγκαιρα ότι δεν θα πληρώσεις δεν είναι πιστωτικό γεγονός». Τάδε έφη Δημήτρης Στρατούλης.
Αμέσως ένιωσα πολύ ηλίθιος. Πώς δεν είχε περάσει από το μυαλό τόσο καιρό; Μετά προσγειώθηκα. Σκέφτηκα γι’ αυτό ο Στρατούλης είναι υπουργός και εγώ απλώς ένας δημοσιογράφος. Αποφάσισα, λοιπόν, να ακολουθήσω τη συλλογιστική του.
Ετοίμασα πανομοιότυπες επιστολές προς τράπεζες, εφορία, ΔΕΗ, ΟΤΕ. Τους έγραψα ότι «καθόσον απλήρωτος από τη δουλειά μου νιώθω ως κορυφαία στιγμή ευθύνης και αξιοπρέπειας τη μη καταβολή της επόμενης δόσης/λογαριασμού. Σας ενημερώνω εγκαίρως πως δεν θα πληρώσω, οπότε δεν θα υποστώ και τις συνέπειες». Στο τέλος των επιστολών έγραψα και το κινητό τηλέφωνο του Δημήτρη Στρατούλη, ώστε αν έχουν κάποια απορία ή αντίρρηση να τους τη λύσει.
Στη συνέχεια έφτιαξα έναν καφέ, κάθισα χαλαρός -πλέον- στη βεράντα και τον ήπια «στην υγειά» του Στρατούλη. Να σε χαιρόμαστε, υπουργέ μου!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΠΡΟΥΝΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες