Σε λίγη ώρα στις 13:00 ξεκινάει η «Γιορτή Αγάπης στο γήπεδο της Μάρπησσας Πάρου.
Η πρόσκληση προς τους παριανούς και τους επισκέπτες του νησιού είναι να συμμετάσχουν για να γιορτάσουν όλοι μαζί την Ανάσταση και την Αγάπη με παραδοσιακούς χορούς από το χορευτικό συγκρότημα του Συλλόγου Γυναικών Μάρπησσας.
Θα προσφερθούν: Ψητό αρνί, κόκκινα αυγά και άφθονο παριανό κρασί…ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
Σήμερα το πρωί στη Μάρπησσα: Περιφορά της Ανάστασης. Ο Δήμαρχος Μάρκος Κωβαίος κρατάει την σημαία.
Μόλις έφτασε το κρέας, ο Σπύρος επί τω έργω!!!!!
Από τις ετοιμασίες για τη Γιορτή της Αγάπης στη Μάρπησσα δεν θα μπορούσε να λείψει φυσικά η πρόεδρος!!!





























Το ΄Εθιμο "Γιορτή της Αγάπης" την Κυριακή του Πάσχα στη Μάρπησσα , έχει ξεκινήσει από την δεκαετία του 1970.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Γιορτή της Αγάπης στη Μάρπησσα έχει γίνει θεσμός, ο εθελοντισμός και η βοήθεια πολλών συγχωριανών μας είναι η αιτία της μεγάλης επιτυχίας, μέχρι του χρόνου θα προσπαθήσουμε να διαμορφώσουμε τον περιβάλλοντα χώρο του Δημοτικού Γηπέδου,διότι είναι και ο πλέον κατάλληλος χώρος γι'αυτή την εκδήλωση και όχι μόνο !!!