Pages

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Επιτυχίες και αυτοϊκανοποίηση



«Είμαι πολύ έξυπνος. Τόσο ιδιοφυής που δεν μπορώ να εξηγώ τα ίδια και τα ίδια σε κάτι τύπους που δεν έχουν ιδέα από τις θεωρίες μου. Δεν αντέχω άλλο και απορώ πώς τόσο καιρό τους κάνω και τη χάρη να συζητάω μαζί τους.

Εμένα με κυνηγούν όλα τα τοπ παγκόσμια μέσα ενημέρωσης. Ασχολούνται ακόμα και με τι κάλτσες θα φορέσω. Τελικά, νομίζω ότι δικαίωση θα βρω μόνο από την Ιστορία. Όπως όλες οι μεγάλες προσωπικότητες.
Σιγά μην πάω σε αυτό το βαρετό δείπνο. Θα αράξω μόνος μου, για να σκεφτώ τις επιτυχίες μου και να δοξάσω τον εαυτό μου».

Κάποιες σκέψεις σαν τις παραπάνω θα πρέπει να πέρασαν από το μυαλό του Βαρουφάκη στη Λετονία, όπου αποφάσισε να μην παραστεί στο επίσημο δείπνο των υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης. Λες και μιλάμε για τη βόλτα μιας παρέας! Ο Βαρουφάκης δεν έχει καταλάβει ότι όπου πάει δεν πάει ως Γιάνης, αλλά εκπροσωπώντας καμιά δεκαριά εκατομμύρια Έλληνες.
Ας μαζέψει, λοιπόν, το ναρκισσισμό και ας σταματήσει την αυτοϊκανοποίηση για όσα... πετυχαίνει. Δεν μπορεί το μέλλον μιας χώρας να εξαρτάται από τα εξυπνακίστικα παιχνίδια ενός... ασόβαρου υπουργού.

Γιάννης Τσαπρούνης

πηγή: http://www.e-typos.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες