Pages

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Η απόφαση του Δημάρχου Πάρου και οι αρμοδιότητες στους Αντιδημάρχους



Δημοσιεύθηκε με ημερομηνία 11 Σεπτεμβρίου 2014 η απόφαση του Δημάρχου Πάρου Μάρκου Ι. Κωβαίου για τον ορισμό των δυο Αντιδημάρχων και για τις αρμοδιότητες που τους παραχωρούνται. Ακολουθεί ολόκληρη η απόφαση…
ΑΔΑ: Ω542ΩΞΓ-1ΔΞ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Πάρος, 11 Σεπτεμβρίου 2014
Αριθμ. Πρωτ.: 13092

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ -573-
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 58 και 59 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87Α'), αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Δημάρχου, τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση Δημάρχου αντίστοιχα
2. Τις διατάξεις του άρθρου 282 παρ. 16 του Ν. 3852/2010, αναφορικά με τη θητεία των αιρετών οργάνων
3. Τις διατάξεις του άρθρου 75 του νόμου 3463/2006 (ΦΕΚ 114Α') , όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, σε συνδυασμό με τα άρθρα 94 και 95 του Ν.
3852/2010
4. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πάρου εμπίπτει στις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 και σύμφωνα με τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της ΕΛ.ΣΤΑΤ., ο πληθυσμός του ανέρχεται σε 15.278 κατοίκους κατά συνέπεια εντάσσεται στους Δήμους με πληθυσμό μέχρι 20.000 κατοίκους
5. Τις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 παρ. 3ε και παρ. 3στ «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεργασίας του Ν. 4046/2012» (ΦΕΚ 40Α')
6. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Πάρου που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2583/τ.Β ́/24-9-2012
7. Της υπ’ αρίθμ. 43/06-08-2014 Εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Ορκωμοσία των αιρετών των Δήμων, εγκατάσταση νέων αρχών και εκλογή μελών των συλλογικών οργάνων των Δήμων (Δημοτική περίοδος: 1η Σεπτεμβρίου 2014 - 31η Αυγούστου 2019)
8. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου.

Αποφασίζει
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Πάρου, με θητεία από 11-9-2014 μέχρι 28-2-2017, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες, ως εξής:


1. Την κ. Σαρρή Παπακυρίλλου - Θεοδώρα του Βασιλείου, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία και της μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
2. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας των υπηρεσιών Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος της Δ/νσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Υπηρεσιών Δόμησης και Περιβάλλοντος (πλην των υπηρεσιών πολιτικής προστασίας).
3. Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
4. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας των υπηρεσιών κοινωνικής μέριμνας και προάσπισης της δημόσιας υγείας (εκτός των υπηρεσιών παιδείας, δια βίου μάθησης πολιτισμού και αθλητισμού και νέας γενιάς).
5. Τη λειτουργία των Δημοτικών Κοιμητηρίων.
6. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
7. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, της επιβολής προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από αυτούς και τη χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών στη Δημοτική Κοινότητα Πάρου.
8. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν την παραχώρηση της απλής χρήσης κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας από αυτούς και την υπογραφή των σχετικών μισθωτηρίων στις Δημοτικές Κοινότητες Πάρου και Αγκαιριάς.
9. Την υπογραφή των Χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των δαπανών των υπηρεσιών των οποίων η εποπτεία και ο έλεγχος της λειτουργίας τους περιλαμβάνεται στις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που της έχουν μεταβιβαστεί.
10. Τις κατά τόπο αρμοδιότητες για τις Δημοτικές Κοινότητες Πάρου και Αγκαιριάς και ειδικότερα τις εξής:
α. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές κοινότητες.
β. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές κοινότητες.
γ. Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
δ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα των δημοτικών κοινοτήτων.
ε. Έχει την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
11. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της.
12. Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.


2. Τον κ. Χριστόφορο Χρήστο του Σταύρου, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας όλων των τμημάτων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Δήμου και την εποπτεία του αντίστοιχου προσωπικού.
2. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας των ΚΕΠ.
3. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
4. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
5. Τη λειτουργία και εποπτεία των υπηρεσιών του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής (διαύγεια, διαφάνεια).
6. Εποπτεία και ευθύνη της Νομικής Υπηρεσίας
7. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από αυτούς και τη χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών
στις Δημοτικές Κοινότητες Αγκαιριάς, Αρχιλόχου, Μάρπησσας, Nάουσας και τις Τοπικές Κοινότητες Κώστου και Λευκών.
8. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν την παραχώρηση της απλής χρήσης κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας από αυτούς και την υπογραφή των σχετικών μισθωτηρίων στις Δημοτικές Κοινότητες Αρχιλόχου, Μάρπησσας, Νάουσας και τις Τοπικές Κοινότητες Κώστου και Λευκών.
9. Την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας, σε ότι αφορά στο συντονισμό, την καθοδήγηση, την επίβλεψη και την παροχή των απαραίτητων οδηγιών και κατευθύνσεων για τη διαχείριση καταστάσεων κρίσης.
10. Την ευθύνη λειτουργίας των Γραφείων Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Νέας Γενιάς.
11. Τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με τις χρηματοδοτήσεις στο πλαίσιο προγραμμάτων χρηματοδότησης
12. Την υπογραφή των Χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των δαπανών των υπηρεσιών των οποίων η εποπτεία και ο έλεγχος της λειτουργίας τους περιλαμβάνεται στις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί.
13. Τις κατά τόπο αρμοδιότητες για τις Δημοτικές Κοινότητες Αρχιλόχου, Μάρπησσας, Νάουσας και τις Τοπικές Κοινότητες Κώστου και Λευκών και ειδικότερα τις εξής:
α. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές κοινότητες.
β. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές κοινότητες.
γ. Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
δ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα των δημοτικών κοινοτήτων.
ε. Έχει την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
14. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.
15. Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

Β. Οι ανωτέρω ορισθέντες αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.

Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάσει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Σαρρή Παπακυρίλλου - Θεοδώρα του Βασιλείου και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τoν Αντιδήμαρχο κ. Χριστόφορο Χρήστο του Σταύρου.

Ε. Έγγραφα αρμοδιότητας των Αντιδημάρχων, τα οποία εκφράζουν άποψη ή χαράσσουν πολιτική του Δήμου, συντάσσονται σε σχέδιο από τους Αντιδημάρχους και φέρουν την υπογραφή του Δημάρχου.

ΣΤ. Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, να δημοσιευθεί μία φορά στην ημερήσια εφημερίδα της έδρας του Νομού ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Ο Δήμαρχος Πάρου
Μάρκος Ι. Κωβαίος



4 σχόλια:

  1. Ο κος Πατέλης έξω;;;; Κρίμα... γιατί ο κόσμος άλλη εντολή έδωσε... η κα Σαρρή έχει τις δυνατότητες να ανταπεξέλθει;; Με τι προσόντα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τι προσόντα;;ξεχνάτε ότι είναι κολλητή του υπουργού;; Δεν είναι αυτό το μέγιστο προσόν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ναι τωρα που το ξερω νιωθω καλύτερα... Αξιοκρατεία...
    Τελικά καμία έκπληξη, αν και ελπίζαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στην Δώρα μήπως και κοιτάξει τον δρόμο που είναι καρμανιόλα στο πλάϊ του Αργώ κάντε κάτι με το πάρκινγκ είναι και εκεί Παροικιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες