Μετά από πολύχρονες προσπάθειές που ξεκίνησαν το 2009, η Ελλάδα από τις 5 Ιουνίου, μετά την έγκριση της ελληνικής αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων, απέκτησε ψηφιακή «παρουσία» στο Street View της Google. Ανάμεσα στις περιοχές που έχουν συμπεριληφθεί στην υπηρεσία, συγκαταλέγονται μεγάλες ελληνικές πόλεις, νησιά του Ιουνίου, η Κρήτη, νησιά των Δωδεκανήσων καθώς και νησιά των Κυκλάδων όπως η Πάρος, η Αντίπαρος, η Νάξος, η Σαντορίνη και η Μύκονος.
Εικόνες από Ελλάδα
Τα οχήματα της Google πρωτοεμφανίστηκαν στους ελληνικούς δρόμους τον Απρίλιο του 2009 χωρίς όμως να μπορέσει η υπηρεσία να προβάλει τις φωτογραφίες που λάμβαναν, αφού η ελληνική αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων είχε διακόψει τη διαδικασία. Το 2011 τα αυτοκίνητα της εταιρίας επέστρεψαν στη χώρα καθώς η εταιρεία παραχώρησε την απαιτούμενη άδεια, υπό την προϋπόθεση ότι οι λήψεις τους θα χρησιμοποιούνται μόνο για την βελτίωση των διαδικτυακών χαρτών και όχι για το Street View.
Όπως και στις υπόλοιπες χώρες, οι πανοραμικές φωτογραφίες αφορούν δημοσίους χώρους που φωτογραφήθηκαν τη διετία 2011 με 2012 από ειδικά οχήματα της Google ενώ για τη φωτογράφηση ενός ιδιωτικού χώρου δίνεται πρώτα ειδική άδεια από τον εκάστοτε ιδιοκτήτη. Όσον αφορά σε πρόσωπα και πινακίδες αυτοκινήτων εμφανίζονται αλλοιωμένα προκειμένου να μην θίγονται προσωπικά δεδομένα. Επίσης μέσω διαδικτυακής φόρμας δίνεται η ευκαιρία σε κάθε χρήστη να επισημάνει στην εταιρεία αντικείμενα στις εικόνες που χρειάζονται περισσότερη θόλωση.
Τέλος στο πλαίσιο της ανανέωσης υλικού της υπηρεσίας που έχει ξεκινήσει παγκοσμίως η εταιρία, τα αυτοκίνητα της εταιρείας σύντομα θα ξαναβρεθούν στην Ελλάδα, για να αποτυπώσουν τις ήδη φωτογραφημένες περιοχές με νέες εικόνες.
Μια εικόνα χίλιες λέξεις
Η εικονική διαδικτυακή περιήγηση της Ελλάδας στο Street View αποτελεί ένα μέσω τουριστικής, πολιτιστικής και πολιτισμικής προβολής της χώρας. Σύμφωνα μάλιστα με τον Υπουργό Πολιτισμού, Πάνο Παναγιωτόπουλο, το υπουργείο σχεδιάζει να συνεργασθεί με τη Google προκειμένου να αποτυπωθούν περισσότεροι αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία, ακολουθώντας το παράδειγμα του πιλοτικού προγράμματος που ξεκίνησε από το Μουσείο της Ακρόπολης και της Ιερά Μονής της Πάτμου, την πρώτη μονή στον κόσμο που εντάχθηκε στην εν λόγω εφαρμογή.
Με τη σειρά του ο γενικός διευθυντής της Google Ελλάδας, Στέφανος Λουκάκος τόνισε ότι η υπηρεσία χρησιμοποιείται από πολλούς στο εξωτερικό, οι οποίοι επιδιώκουν να έχουν μια εικόνα για τη περιοχή που θα επισκεφθούν. Αυτή είναι μια ευκαιρία να αναδειχθεί η πλούσια φυσική ομορφιά της χώρας, με στόχο την τουριστική της προβολή και την προσέλκυση επισκεπτών. Ο αρχαιολογικός πλούτος που διαθέτει η χώρα αποτελεί ένα συγκριτικό πλεονέκτημα και θεωρείται εργαλείο διαφήμισης. Εκτός όμως από το τουριστικό κομμάτι η υπηρεσία λειτουργεί και ως μέσω προγραμματισμού μετακινήσεων και διαφήμισης κτιρίων και εγκαταστάσεων πολλών εταιριών.
Πατήστε εδώ για να δείτε εικονική διαδικτυακή περιήγηση σε Πάρο και Αντίπαρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες