Pages

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Η Δώρα Σαρρή υποψήφια με τον συνδυασμό του Μάρκου Κωβαίου

Γεννήθηκα στην Αθήνα και είμαι μόνιμη κάτοικος Πάρου από το 1987. Είμαι παντρεμένη με τον Τάκη Σαρρή και έχω δύο κόρες την Βάσω και την Ελένη. 

Αποφάσισα να είμαι υποψήφια με τον συνδυασμό του...
Μάρκου Κωβαίου και να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία των συμπατριωτών μου. Οδηγός μου τα μικρά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινότητας και η επιστροφή του τόπου μας στον δρόμο της ανάπτυξης και της προόδου. Είμαι αποφασισμένη να εργαστώ σκληρά και αποτελεσματικά με συγκεκριμένο όραμα και στόχους, προκειμένου η φωνή της Πάρου να φτάνει εκεί που παίρνονται οι αποφάσεις.

Δεσμεύομαι να δικαιώσω την εμπιστοσύνη σας και να σας αντιπροσωπεύσω επάξια.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΣΑΡΡΗ – ΠΑΠΑΚΥΡΙΛΛΟΥ ΔΩΡΑ

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια στον κυριο Κωβαιο για την συγκεκριμενη επιλογη του, αφου βλεπουμε καθημερινα την κυρια Σαρρη να προσπαθει να προσφερει σε ολους τους ανθρωπους ανεξαρτητως κομματος οτι καλυτερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι αλήθεια.Προσπαθεί να προσφέρει,όπως ο Υπουργός μας,ο κ.Βρούτσης,που προστατεύει τους φτωχούς
    εργαζόμενους.Πολλές φορές έχω δει την κ.Σαρρή μαζί με τον υπουργό που έχει και φιλικές σχέσεις.Με την
    βοήθεια του,θα λύσει πολλά προβλήματα.Μπράβο στον κ.Κωβαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες