Pages

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Σε κυπριακή offshore το ελικόπτερο (αξίας 500.000 €) που πέταγε ο Καμμένος

Απροσδόκητη εμπλοκή αντιμετωπίζει ο κ. Πάνος Καμμένος σε σχέση με ελικόπτερο (θέμα που δημοσίευσε τη Δευτέρα η «δημοκρατία») που ανήκε σε κυπριακή offshore και το οποίο φέρεται να χρησιμοποιούσε ο ίδιος από το 2006 ως το 2008, ενώ παράλληλα παραμένει σε εκκρεμότητα το καυτό ζήτημα άλλων 20 υπουργών και βουλευτών που φυγάδευσαν χρήματα στο εξωτερικό τη διετία 2010-2011.

Το ελικόπτερο, που χρησιμοποιούσε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, είναι τύπου...
Robinson 44-Clipper II, κατασκευάστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2006 με αριθμό μητρώου 11200, έλαβε κωδικό διεθνούς νηολογίου G-IGNL και, αργότερα, ελληνικού νηολογίου SX- HKS.

Η αξία του, σύμφωνα με τον επίσημο κατάλογο της αεροναυπηγικής εταιρίας των ΗΠΑ Robinson Helicopter Company, ξεκινά από τη βασική τιμή των 450.000 δολαρίων, στην οποία θα πρέπει να προστεθεί ποικίλος εξοπλισμός (δορυφορικό GPS, φώτα, air condition κ.λπ.), με αποτέλεσμα το τελικό ποσό να ξεπερνά τα 630.000 δολάρια (ή σχεδόν 500.000 ευρώ). 

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, στις αρχές του 2008 το επίμαχο ελικόπτερο (μαύρου χρώματος) μεταφέρθηκε στη βρετανική εταιρία Heli Air που εδρεύει στο Γουόργουικ και διατηρεί υποκαταστήματα και σε άλλα μέρη της Αγγλίας. 

Η Heli Air, στην οποία κατέχει διευθυντική θέση ο Ελληνοκύπριος John Michalakis, απέκτησε το ελικόπτερο στις 4 Μαΐου 2006 ενώ στις 6 Νοεμβρίου 2006 (δηλαδή ακριβώς έξι μήνες αργότερα, ώστε να χαρακτηριστεί, σύμφωνα με τη βρετανική νομοθεσία, «μεταχειρισμένο») το μεταβίβασε στην κυπριακή εταιρία Fly Freedom Ltd με έδρα στην οδό Μετοχίου 28 στη Λευκωσία. Το ελικόπτερο παραμένει στην κυριότητα της Fly Freedom ακριβώς δύο χρόνια, μέχρι τις 5 Νοεμβρίου 2008, οπότε και μεταπωλείται σε τρίτο πρόσωπο.

Σύμφωνα με στοιχεία της βρετανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας, αν και η μεταβίβαση έγινε στην κυπριακή Fly Freedom, η ευθύνη του νηολογίου πέρασε στην ελληνική ΥΠΑ. 

Από το 2006 μέχρι και σήμερα, το συγκεκριμένο ελικόπτερο πετά στην ελληνική επικράτεια με το νηολόγιο SX-HKS της χώρας μας και στάθμευε στην Αερολέσχη Δεκέλειας και, τελευταία, στην Αερολέσχη Μεγάρων.

Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της Αερολέσχης Δεκέλειας, ο κ. Καμμένος είχε ήδη συμπληρώσει 500 ώρες πτήσης την περίοδο 2004-2007, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι βασίστηκε στη διδακτική εμπειρία του διευθυντή της λέσχης Ηλία Σοφιανού.

Οι κ. Καμμένος και Σοφιανός (όπως και η Heli Air και ο κ. Michalakis) θα είναι σε θέση να γνωρίζουν περισσότερα για το ελικόπτερο και τους πραγματικούς μετόχους της κυπριακής Fly Freedom που χρησιμοποιούσαν τις εγκαταστάσεις της Δεκέλειας.

Πάντως στις δηλώσεις «πόθεν έσχες» του κ. Καμμένου των ετών από το 2006 ως και το 2009, πέραν ενός σκάφους αναψυχής 8,30 μέτρων και των μετοχών στην οικογενειακή επιχείρηση Η. Καμμένος Α.Ε., δεν εμφανίζεται άλλο περιουσιακό στοιχείο ή συμμετοχή σε εταιρία.

Εφημερίδα "Δημοκρατία"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες