Pages

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Πάτρωνας:προστάτης, υποστηριχτής, καθοδηγητής κάποιου.

Όσο πιο ομιχλώδες είναι ένα τοπίο τόσο αναζητά κανείς μια πιο ξεκάθαρη εικόνα. Στις περιπτώσεις αυτές, ο κίνδυνος είναι προφανής: Να «εκβιαστεί» η προσπάθεια ξεκαθαρίσματος, για να παρουσιασθεί κάτι πιο ολοφάνερο, στην πραγματικότητα όμως κάποιοι προσπαθούν να σε ξεγελάσουν.
Με περισσή υποκρισία, καταγράφουν τις επιθυμίες τους, ως επιθυμίες ενός τόπου ενός νησιού, μια καταγραφή που είναι προϊόν "αυθαιρεσίας", αφού δεν διαπιστώθηκε κατόπιν κάποιας έρευνας, αλλά είναι αποτέλεσμα πληροφόρησης μιας πλευράς και ενός εξωδίκου.
Ο εν λόγω εκδότης, αποφάσισε ότι έπρεπε να παρέμβει και αυτή του η παρέμβαση έπρεπε να είναι δυναμική, γι' αυτό πέραν της καταγγελίας του για το εξώδικο που έλαβε ,τη διάνθισε με τις αγωνίες που τον διακατέχουν για το νησί της Αντιπάρου, δεν είχε πράξει όμως το ίδιο όταν πριν από χρόνια ο δήμαρχος Πάρου αύξησε με το ίδιο ποσοστό τα δημοτικά τέλη, τον κατατρώει η αγωνία του ότι στην Αντίπαρο οι κάτοικοι είναι διχασμένοι, λες και τούτο πρώτη φορά το ακούει, λες και ποτέ δεν έτυχε να παρακολουθήσει την "Μανταλένα" και έρχεται τώρα ως σύγχρονος Ζερβός να μονοιάσει με μια διχαστική επιστολή τους Αντιπαριώτες, γιατί, κακά τα ψέμματα, πολλοί έτσι θα το δουν, άραγε αυτός είναι ο σκοπός του;
Έγινε ολόκληρη εκπομπή στον Ρ/Σ ΗΧΩ FM για την επιστολή του και το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας του, κανείς αντιπαριώτης δεν είπε την άποψή του, άραγε οι κάτοικοι της Πάρου αγωνιούν πιο πολύ απ' αυτούς;
(Εδώ πρέπει να ομολογήσω ότι η στάση και των δύο δημοσιογράφων, τόσο του Χρήστου όσο και του Δημήτρη, ήταν πάρα πολύ καλή). Ελπίζω και θέλω να πιστεύω ότι η παρέμβασή του αυτή δεν έγινε προς όφελος κάποιων και προς απαξίωση ενός ολόκληρου νησιού, γιατί τελευταία πολλά ακούγονται για συνένωση, αλλά έγινε από αγάπη για την Αντίπαρο. Σαφώς και εγώ είμαι αντίθετος με όσα συμβαίνουν στην Κοινότητα Αντιπάρου, πιστεύω όμως ότι οι Αντιπαριώτες από μόνοι τους θα βρουν τη σωστή λύση, όπως επίσης πιστεύω ότι περισσεύουν οι πάτρωνες.

39 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε η εκπομπή περισσότερο απ' όλα ο Γιάννης ήταν σύντομος και περιεκτικός, αλήθεια γιατί ο Χρηστάρας του είπε "περαστικά";
    Τελικά αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.
    Μπράβο μας που τους δώσαμε αυτό το δικαίωμα ελπίζω στις επόμενες εκλογές να δείξουμε μεγαλύτερη προσοχή σ' αυτούς που ψηφίζουμε.
    ΥΓ: Διάβασα μερικά σχόλια στο antiparos blog πολύ κόσμια είναι σε σχέση με τα δικά μου, φαίνεται ότι ο διαχειριστής του έχει ιδιαίτερο λεξικό για να ερμηνεύει λέξεις και προτάσεις!!!
    Και για του λόγου το αληθές πάρτε ένα δείγμα:
    Ανώνυμος Ο/Η απεγνωσμενη !!!!!!!!! είπε...
    ολα καλα . αλλα ρε παιδια αυτη εχει του μ.....υ της τον χαβα !!!!!

    το έχω κρατήσει και σε φωτογραφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. parospress giati tetio thapsimo sta blogs o hxw fm???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν με απασχολεί το θέμα, εμείς διαφορετικά σκεφτόμαστε και πράττουμε, μέσα από την ανωνυμία μας ή την επωνυμία μας μπορούμε και συνεργαζόμαστε, κανένα όμως ΜΜΕ δεν μπορεί να συνεργαστεί με κάποιο άλλο, όλοι κάτι διαφορετικό έχουν να πουν και στο κάτω κάτω ο εθελοντισμός δεν χρειάζεται σπόνσορες.
    Σε καταλαβαίνω, θα σου πω όμως ότι η επιβράβευση ή η αναγνώριση δεν μπορεί να αποτελεί επιδίωξη μας, άλλωστε αυτό το διαλέξαμε pitsirikoi δεν θα γίνουμε.
    Στόχος μας πρέπει να είναι η δική μας ικανοποίηση και όχι των άλλων.
    Πέραν τούτων σήμερα τόσο ο Χρήστος όσο και ο Δημήτρης έκαναν καλή δουλειά ως δημοσιογράφοι απλά πίστευα ότι δεν θα έκαναν εκπομπή για ένα τέτοιο θέμα μόνο με τον κ. Ραγκούση, σωστά τα είπε Κοντός αν και εγκλωβίστηκε στις απόψεις των συμμετεχόντων, για τον κ. Ρήγα δεν θα περίμενα να πει κάτι παραπάνω από αυτά που κατά καιρούς λέει παραδέχθηκε όμως ότι δεν μπορεί η διοίκηση να κάνει κάτι περισσότερο από αυτά που μέχρι σήμερα έχουν γίνει και αυτή του η ομολογία έρχεται να επιβεβαιώσει όσα είχαν υποστηριχθεί σε κάποιο άλλο μπλογκ (Fileleutheros)για τα συμβαίνοντα στην Αντίπαρο.
    Σημασία έχει ο τρόπος που ο κ. Ραγκούσης έθεσε το θέμα στην εφημερίδα του, πουθενά δεν αναφέρει ούτε καν σαν σχόλιο και ούτε μέχρι σήμερα το έχει κάνει, για το ενιαίο ψηφοδέλτιο, που τόσο εσύ όσο και άλλοι τοπικοί bloger's υποστηρίζουμε, δεν ξέρω αν αυτό είναι ένα αξιοπρόσεκτο γεγονός αλλά εμένα με βάζει σε σκέψεις γι' αυτό και έθεσα τα ερωτήματά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η παρέμβαση του κ.Ρήγα για πολλοστή φορά γιατί δεν σχολιάζεται; Τι επιτέλους γυρεύει η αλεπού στο παζάρι και μάλιστα με ανεπίτρεπτη φρασεολογία στον αερά και φτηνό αντιπολιτευτικό , ξύλινο λόγο; Όλοι αυτοί οι 'επισκέπτες' της αντιπαριανής γης έμειναν ποτέ 'αμανάτι' λόγω κακοκαιρίας ή χάσανε το τελευταίο φέρυ , το παιδί τους χωρίς δάσκαλο ; Όσο κι αν αυτοί προσπαθούν να κάνουν την Αντίπαρο Βόρειο και Νότιο Κορέα δεν θα το καταφέρουν. Οι αντιπαριώτες, παλιές, νεώτερες γενιές και νεολαίοι θα βρούν την άκρη ΜΟΝΟΙ τους. Εμείς οι κοντογείτονες , που πολλοί απο εμας πολλά ωφελούνται , χρέος έχουμε να βάλουμε το πετραδάκι της ομόνοιας και κατανόησης. Οι αντιπαριώτες έχουν πολλά περισσότερα, που τους ενώνουν, από τα ελάχιστα που τους χωρίζουν. Κρίτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ρολο που παιζει ο κος Ραγκουσης τον βλέπουμε καθε εβδομαδα που κυκλοφορει η εφημεριδα του.Κάθε βδομαδα και μια κολοτουμπα,μια με Βλαχογιαννη .μια με Λουη.μια με τον εαυτο του.Κριμα γιατι έχει ανάγκη το νησι από αντικειμενικη ενημερωση.αλλά όταν αυτο εξαρταται απο συμφεροντα οικονομικα, τοτε το αποτελεσμα ειναι αυτο που βλεπουμε σε καθε εκδοση της ΦτΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηθικόν στοιχείο. "Λαουτάρης" Άσε μας ρε φίλε. Τα πάντα για την κονόμα τα κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρεις ερωτήσεις προς το έγκριτο blog
    1. ποτέ η Πάρος αύξησε κατά 80% τα τέλη?
    2. εσείς συμφωνείτε με την αύξηση στην Αντίπαρο?
    3. γράφετε ότι δεν συμφωνείτε σε όσα συμβαίνουν στο κοινοτικό συμβούλιο Αντιπάρου που ακριβώς διαφωνείτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαι μια τέταρτη ερώτηση προς το έγκριτο blog
    4.Συμφωνείτε με τις απόψεις του χρήστη αρουραίου? Υπάρχει κάτι που θα θέλατε να δηλώσετε σχετικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς αγαπητό πρωινό επισκέπτη:
    Απαντάω μονολεκτικά στις ερωτήσεις σου
    1. το 2003 και 2004
    2. Όχι
    3. Σε όλα ένθεν και κείθεν
    4. σε πολλά συμφωνώ και σε περισσότερα διαφωνώ.

    όπως επίσης διαφωνώ και με την τακτική ορισμένων που ασχολούνται με το blogging, να βάζουν ετικέτες σε κάποιους άλλους ή να τους απαξιώνουν θεωρώντας ότι αυτά που καταγράφουν εκ προοιμίου είναι αποκλειστέα, μια λογική που δεν μπορώ ακόμα και σήμερα να καταλάβω, η διαφορετικότητα στην άποψη έχει τη γοητεία της, αλλά δεν μπορούμε να την απορρίπτουμε επειδή δεν μας συμφέρει, μπορούμε να την αντικρούσουμε με επιχειρήματα ή να την αγνοήσουμε.

    ΥΓ: Το ιστολόγιό μου δεν διεκδικεί καμία τιμή, επομένως ούτε τον τίτλο του έγκριτου, είναι αυτό που διαβάζεις και τίποτα παραπάνω ή το αποδέχεσαι ή το απορρίπτεις, είσαι ελεύθερος όμως να εκφράσεις την άποψή σου, όποια και αν είναι αυτή, με κόσμιο πάντα τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ διαχειριστή η Πάρος αύξησε τα τέλη το 2003 περίπου 40% και το 2004 κατά 14%και ποτέ 80% όπως αναφέρατε.
    Αφού διαφωνείτε με τον χρήστη αρουραίο γιατί δεν το δηλώσατε ποτέ και τον αφήνετε να συμπεριφέρεται απρεπώς και εντός του δικού σας blog
    Μια τελευταία ερώτηση η κ.Μανέτα στη συνείδηση σας είναι νόμιμη πρόεδρος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ επισκέπτη, η Πάρος την τελευταία εξαετία αύξησε συνολικά τα δημοτικά της τέλη πάνω από το 100% γιατί πρόσθεσε και άλλους φόρους στους ήδη υπάρχοντες, όπως το τουριστικό τέλος, αλλά αν η διαφορά αυτή μεταξύ Πάρου και Αντιπάρου είναι μικρή ή μεγάλη δεν με απασχολεί πολύ, αυτό που κυρίως με ενδιαφέρει είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις οι αυξήσεις ήταν υπερβολικές, η όποια δικαιολογία, όπως δεν τα είχαμε αυξήσει τα προηγούμενα χρόνια, δεν μπορεί να αντισταθμίσει την επιβάρυνση των πολιτών, απορώ όμως γιατί θεωρήσατε ότι είμαι υπέρ των αυξήσεων, εγώ τη μεθόδευση και την ωμή παρέμβαση "κατηγόρησα" και όχι αυτή καθ' ευατή την πράξη.

    Όσο για το άλλο που με ρωτάτε θα σας απαντήσω ότι είμαι από τους πρώτους που ενθάρρυναν και παρότρυναν τον blogger Antipariafwni για ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο στην Αντίπαρο, η αποδοχή του ή όχι αφορά το σύνολο των κατοίκων της και όχι αποκλειστικά εμένα και στην προκειμένη περίπτωση δεν χωρούν διλήμματα όπως εσείς τα θέτετε.

    Και ας έρθουμε στο τελευταίο κομμάτι και το "πρόβλημα" που έχει δημιουργηθεί με τον επισκέπτη "αρουραίος", εξήγησα και στο προηγούμενο σχόλιό μου, ότι όλες οι απόψεις είναι ανεκτές μέσα σε κόσμια πλαίσια, μέχρι τώρα δεν έχω διαπιστώσει να έχει παρεκτραπεί πέραν των πλαισίων που εγώ θέτω, αν θυμάστε καλά πριν από λίγο καιρό είχα κάνει και τη δική μου παρατήρηση σε σχόλιο του. Πολλοί προσπαθούν να συνδέσουν εμένα με τον παραπάνω χρήστη, δεν με ενδιαφέρει, άλλωστε οι περισσότεροι εδώ δεν φαίνονται, όπως και εσείς και ο καθείς μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, πάντως την ποντικοφολιά την ανακαλύψαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά ολοι ΑΝΤΙΠΑΡΙΩΤΕΣ είστε ρε παιδιά;εσεις κάνετε παιχνίδι στα μπλοκ και οι ΠΑΡΙΑΝΟΙ προσπαθουν να ελεγχουν τα ΑΝΤΙΠΑΡΙΩΤΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια τελευταία ερώτηση η κ.Μανέτα στη συνείδηση σας είναι νόμιμη πρόεδρος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΡΟΣ Ο/Η Ανώνυμος 5 Φεβρουάριος 2009 11:03 μμ
    ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΙ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟ ,ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΑΙ Η ΜΑΝΕΤΑ ,ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΛΕΜΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΚΑΝΔΑΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ ανώνυμε της 5 Φεβρουάριος 2009 11:03 μμ δε βαρέθηκες να γράφεις τα ίδια; τι θα αλλάξει αν σου απαντήσω θετικά ή αρνητικά στο ερώτημά σου; δεν σου αρκούν αυτά που σου έγραψα παραπάνω; και στο κάτω κάτω τι πάει να πει συνείδηση, έκανα κάτι και πρέπει να το φέρω βαρέως, μήπως ήμουν υποψήφιος, μήπως ήμουν σπόνσορας ή μήπως εγώ εξέλεξα την Μανέτα ως πρόεδρο Αντιπάρου και θα πρέπει να νοιώθω ενοχές;
    Έχω την εντύπωση ότι η ερώτησή σου δεν έχει να κάνει με το τι εγώ πιστεύω, αλλά απλά σου αρέσει να υποβάλλεις χαζές ερωτήσεις λες και παίζουμε την κολοκυθιά.
    Εσύ συνειδησιακά είσαι έτοιμος να δεχθείς την πρόταση που έχει εκφράσει προ καιρού η Antiapariafwni;
    Πιστεύεις ότι μπορεί να αλλάξει κάτι, τουλάχιστον μέχρι τις επόμενες εκλογές στην Αντίπαρο, απλά και μόνο επειδή εσύ ή εγώ το θέλουμε;
    Εσύ συντάσσεσαι με την απόφαση της μειοψηφίας να μην συμμετάσχει στα κοινοτικά συμβούλια, αλλά να λέει το ίδιο παραμύθι ότι δεν σας αναγνωρίζω και να αφήνει το υπόλοιπο κοινοτικό συμβούλιο να αλωνίζει; (δες απόφαση για τα κοινοτικά τέλη όπου όλοι απουσίαζαν και μετά τους έπιασε ο πόνος να καταγγείλουν ότι η αύξηση ήταν υπερβολική).
    Διαπιστώνεις λοιπόν, ότι κολλημένος στα ίδια και στα ίδια, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα αλλά εγκλωβίζεσαι στο κέντρο ενός φαύλου κύκλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μάλλον paros press δεν γνωρίζεις ότι είναι παρόντες στο κοινοτικό συμβούλιο αλλά τους βάζουν απόντες επειδή δεν αναγνωρίζουν τον κοτζαμπάση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα είναι δυνατόν, να υπερασπίζεσαι μια πρόεδρο, που αποδειγμένα, χαρακτηρίσθηκε απατεώνας με τη σφραγίδα των ελεγκτών δημόσιας διοίκησης ή τέλος πάντων οτι ήταν αυτοί. Όλο σου το πρόβλημα είναι ο Λαουτάρης και πρέπει να βρίσκεσαι απέναντί του σε ότι γράφει; Δεν εναντιώνεσαι στην καθαυτό παρανομία; Ήμαρτον πια.
    Σίγουρα οι φίλοι απο την Αντίπαρο πρέπει να αποφασίσουν μόνοι τους για το πως θα διοικηθούν, όμως επίσης πρέπει να λάβουν υπ' όψη πως η γειτονιά μας [Παρος Αντίπαρος] δεν έχει μόνο ώφελος γιαυτούς, όπως λόγου χάριν: συνδιοίκηση στο λιμενικό ταμείο, χρήση ΧΥΤΑ για τακτοποίηση σκουπιδιών, Ηλεκτρικό ρεύμα χωρίς ρύπανση της ατμόσφαιρας, Υγειονομικό αεροπλάνο χωρίς κόστος, Αεροπορική σύνδεση χωρίς ηχορύπανση κ.λ.π.
    Πιστεύω ειλικρινά πως για να υπάρχει μια δίκαια συμβίωση, πρέπει να πάρουν και κάποιο κόστος, όπως λόγου χάριν: Εμπορικό λιμάνι ή αιολικά πάρκα ή κάτι τέλος πάντων.
    Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σεβαστή και λογικοφανής η άποψη, αλλά το κόστος το έχει ξεπληρώσει δεκαετίες τώρα αγαπητέ παρατηρητή, βρισκόμενη σε μόνιμη περιθωριοποίηση σε σχέση με το νησί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. agapite paratiriti ipervaleis mias kai o plithismos tou nisiou mou antistihei sto 1/20 me afton tis parou, epomenos, gia pia kostoi milas????gia to limeniko na doume perimene giati akoma den ehei katsei i bilia sti rouleta...as perimenoume pou tha katsei kai meta milame...oson afwra to hyta 80% afxisi sta teloi eihame fetos logo hyta...kai stin teliki se ti epivarinete i paros na pernei kai mia skoupiadiara tin mera apo tin antiparo?kai oson afwra to ilektriko revma makari na kaname ena parko photovoltaikon na min sas eihame kai katholou anagi......alla ehoume blexei me malakes opos vlepeis!!!!!!diafonw katheta mazi sou paratiriti ipervaleis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. oson afora tin aeroporiki sindesi horis ihoripansi, asto giati afti tin stigmi megaliteri aeroporiki kinisi ehei i antiparos me to elikodromio pou ehei para i paros me afto to digma aerodromiou...kai twra sto igionomikon aeroskafos diladi ti thes na peis ???oti an o geitonas sou den eihe aftokinito kai pathene kardia kai tou ekanes mia exipiretisi kai ton pigenes sto nosokomio meta tha tou zitages na sou plirosei tin venzini??????giftia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πριν αλέκτωρ λαλήσει επιβεβαιώνομαι για τις προθέσεις των Παριανών.
    Στο βασικό μου θέμα είχα γράψει:
    "Ελπίζω και θέλω να πιστεύω ότι η παρέμβασή του αυτή δεν έγινε προς όφελος κάποιων και προς απαξίωση ενός ολόκληρου νησιού, γιατί τελευταία πολλά ακούγονται για συνένωση, αλλά έγινε από αγάπη για την Αντίπαρο."
    Ακόμη στο σχόλιό μου της 4 Φεβρουάριος 2009 7:26 μμ έγραφα:
    "Σημασία έχει ο τρόπος που ο κ. Ραγκούσης έθεσε το θέμα στην εφημερίδα του, πουθενά δεν αναφέρει ούτε καν σαν σχόλιο και ούτε μέχρι σήμερα το έχει κάνει, για το ενιαίο ψηφοδέλτιο, που τόσο εσύ όσο και άλλοι τοπικοί bloger's υποστηρίζουμε, δεν ξέρω αν αυτό είναι ένα αξιοπρόσεκτο γεγονός αλλά εμένα με βάζει σε σκέψεις γι' αυτό και έθεσα τα ερωτήματά μου."
    και ήρθατε εσείς κ. Παρατηρητά να με επιβεβαιώσετε ότι αφού εμείς δεν μονοιάζουμε να έρθετε εσείς να μας διαφεντέψετε, να μας δώσετε με μεγάλη χαρά το εμπορικό λιμάνι τις ανεμογεννήτριες άντε και στο μέλλον τα σκουπίδια σας αφού απ' ότι φαίνεται αντί για ΧΥΤΑ φτιάχτηκε άλλος ένας σκουπιδότοπος.
    Δε φταίτε όμως αποκλειστικά εσείς σοβαρότατη ευθύνη φέρουν και αυτοί που καθημερινώς καταγγέλλουν δικαίως ή αδίκως και σας δίνουν το δικαίωμα να σκέφτεστε αυτά που γράψατε παραπάνω.
    Μη ξεχνάτε ότι ο ΧΥΤΑ δεν κατασκευάσθηκε με χρήματα μόνο των Παριανών ακόμη μην ξεχνάτε ότι το υγειονομικό αεροπλάνο επιχορηγήθηκε με το ποσό των 150000 ευρώ από το υπουργείο υγείας.
    Συμφωνώ παράλληλα και συντάσσομαι με τα σχόλια του blogger Antipariafwni.
    Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεται μάλλον παρανοείτε από πουθενά δε φαίνεται ότι εγώ υποστηρίζω τον ένα ή τον άλλο απλά ξαναγράφω ότι είμαι ενάντιος σε κάθε είδους πρακτικές σωτήρων ή πατρώνων που δεν γίνονται με την προτροπή των Αντιπαριωτών, (αυτό τουλάχιστον αποδείχθηκε κατά την συζήτηση που έγινε στον ΗΧΩ FM, όπου απουσίαζαν οι αντιπαριώτες,) αλλά γίνεται στο όνομα της ταλαίπωρης δημοκρατίας μας.
    Ακόμη θεωρώ ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η αντιπαράθεση μεταξύ της πλειοψηφίας και μειοψηφίας του κοινοτικού συμβουλίου να κάτσουν κάτω να τα βρουν ή ένας από τους δύο να υποχωρήσει, γιατί σε τίποτα δεν τους φταίει η Αντίπαρος.
    Οι καταγγελίες, οι μηνύσεις, οι υποτιθέμενοι "αντιστασιακοί αγώνες", δεν οδηγούν στην εξομάλυνση της κατάστασης αλλά στη διαιώνιση του μίσους που αναπτύσσεται ανάμεσα στους μεν και τους δε, με φοβίζει όσο τίποτα άλλο η μετάβαση σε εκλογές μέσα σε ένα τέτοιο "κλίμα".
    Εν κατακλέιδι η μόνη λύση είναι η συνένωση όλων των αντιπαριωτών και η δημιουργία ενός συνδυασμού για τις επόμενες εκλογές προκειμένου να εκτονωθεί η κατάσταση και η Αντίπαρος να βρει το δρόμο που της ανήκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μόνο στα μπλογκς η Αντίπαρος συμφωνεί τελικά.
    Συντάσσομαι απόλυτα με τις παραπάνω απόψεις.
    Μόνο εκ του πονηρού μπορεί να τίθεται θέμα τέτοιο φίλε παρατηρητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αν βλέπετε το ενιαίο σαν παρθενογένεση υγιούς τοπικής αυτοδιοίκησης στην Αντίπαρο διαφωνώ καθέτως, δηλαδή αυτοί που θα απαρτίσουν το ενιαίο τώρα που είναι δεν βλέπουν τι γίνεται? αυτοί που κάνουν τις μηνύσεις τις καταγγελίες που οπισθοδρομούν την Αντίπαρο η αντιστέκονται θα εξαφανισθουν?οι οπαδοί του ενιαίου γιατί δεν εμφανίζονται στα κοινοτικά συμβούλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ti pragma onomazeis esy koinotiko simvoulio agapite anwnime????tin havra twn ioudewn??????????
    Sintoma oi opadoi tou eniaiou tha emfanistoume dinamika kai ousiastika pantos na eisai sigouros!!!!!KALIMERA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προς Παρατηρητή στο πρώτο σκέλος άψογος στο δεύτερο άστοχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ειρήνη υμίν,
    Δυσκολεύομαι να καταλάβω, πως ο προβληματισμός μου για το μέλλον των νησιών μας, έγινε γήπεδο αντιπαράθεσης, ανάμεσα σε εμένα και τους φίλους μου Αντιπαριώτες.
    Δεν είχα και δεν έχω καμμιά πρόθεση να υποδείξω σε κανένα πως θα διοικηθεί η Αντίπαρος, αλλά σαν
    πατέρας και πολίτης των νησιών μας πιστεύω πως έχω κάθε δικαίωμα να εκφράσω την αγωνία μου για το μέλλον μας.
    Επειδή λοιπόν όλοι μας χρειαζόμαστε, μεγαλύτερα φορτηγά, για να εξυπηρετήσουμε τις αυξανόμενες καταναλωτικές ανάγκες, δικές μας και των τουριστών, άρα μεγαλύτερα καράβια για να τα μεταφέρουν, άρα μεγαλύτερους δρόμους για να κινούνται, άρα μεγαλύτερες χωματερές για να θάψουμε τα σκουπίδια μας, (θυμηθείτε δεκαπενταύγουστο να καίνε καμμιά δεκαριά χωματερές στα νησιά)άρα μεγαλύτερα ηλεκτρικά φορτία για να συντηρήσουμε τα προιόντα μας (περάστε από τη Σάντα Μαρία και τον Αμπελά να δείτε πως κάθονται τ'αποκαίδια ακόμα και στα ρούχα), άρα περισσότερο νερό για τις ανάγκες μας, άρα μεγαλύτερα αεροπλάνα για περισσότερους επισκέπτες, κ.λ.π. θα πρέπει λοιπόν όλοι μαζί, να βάλουμε πλάτη και να μοιραστούμε τα κόστη που δημιουργεί η ανάπτυξη αυτή.
    Η άποψή μου λοιπόν είναι, ότι αφού όλοι μας είμαστε κομμάτια από το ίδιο παζλ και αφού δεν πρέπει να γίνεται διαχωρισμός μεταξύ των χωριών, σε στυλ βόρεια και νότια προάστια, ωφείλουμε όλοι μαζί, να κάτσουμε και να συζητήσουμε, πως θα μοιραστούμε ισότιμα τα κέρδη και τις ζημίες, απο την ανάπτυξη που προσωρινά απολαμβάνουμε.
    Φιλικά
    Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητέ παρατηρητή, αυτη η διατυπωση δεν εχει καμια σχέση με την προηγούμενη. Ίσως αν είχε μπει στη θέση της πρώτης να μην υπήρχε αυτή η αντιπαράθεση.
    Ας ούμε ότι ήταν παρεξήγηση για να μην το αποκαλέσουμε ανασκεύαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. οποιος άκουσε το ηχητικο απο το τελευταίο κοινοτικό συμβούλιο
    μπορεί να καταλάβει γιατι υπάρχει η σύγκρουση.
    Δηλαδή η αντιπολίτευση έπρεπε να καθήσει στο τραπέζι με την σε αργία πρόεδρο Μανέτα νομιμοποιώντας την παρανομία και την αυθαιρεσία χάριν της ομόνοιας;
    Η αντιπολίτευση έπρεπε να δεχτεί αδιαμαρτύρητα την άρνηση των συμβούλων της Μανέτα να καταγραφούν οι όποιες απόψεις της αντιπολίτευσης;
    Eτσι εννοείτε εσείς τη δημοκρατία;
    Δεν γνωρίζετε ότι είναι ανακριβές ότι στη συζήτηση για την αύξηση των τελών έγιναν όχι μία αλλά δύο συνεδριάσεις του συμβουλίου και ότι και στις δύο και κυρίως στην πρώτη τα επιχειρήματα για πιό λογική αύξηση ήταν τόσο ισχυρά που και οι ίδιοι οι σύμβουλοι της Μανέτα συμφώνησαν ότι θα έπρεπε το θέμα να ξανασυζητηθεί ;
    Πόσοι από τους bloggers έχουν πατήσει έστω και μιά φορά το πόδι τους στα συμβούλια;
    Στο ηχητικό πράγματι ακούγεται σαν χάβρα αλλά με ευθύνη ποιών;
    Δεν ακούστηκαν φωνές όπως
    -δεν το ψηφίζω-
    λες και είχε μπεί θέμα προς ψηφοφορία
    -να μπεί προ ημερησίας διάταξης-
    λες και έμπαινε κάποιο θέμα προς συζήτηση και άλλα φαιδρά;
    Kαι ενώ έγιναν αυτά τα ευτράπελα κάτω από τα μάτια του αντιπροέδρου Αντώνη Πατέλη
    ο blogger Antipariafwni Team
    μόνο καλά λόγια είχε να πεί
    χαρακτηρίζοντας τον ΑΨΟΓΟ.
    Δηλαδή τι θα έπρεπε να είχε κάνει για να πούμε ότι λειτούργησε κατα παράβαση κάθε έννοιας δημοκρατίας;
    Nα εκτελέσει με μυδράλιο την αντιπολίτευση;
    Eτσι εννοεί την προώθηση του ενιαίου;
    Kαλά κάνει.
    Και ας κατέβει σωτήρας να του ψάλλουμε όλοι ΩΣΣΑΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι σημαίνουν οι λέξεις Σαβαώθ και Ωσαννά; Τι ξέρουμε για τον "τρισάγιο ύμνο";

    Κύριος Σαβαώθ σημαίνει Κύριος των Δυνάμεων (δεν μεταφράστηκε η λέξη Σαβαώθ από τους εβδομήκοντα αλλά απλά μεταφέρθηκε από το εβραϊκό κείμενο στα ελληνικά ως είχε)
    Ωσαννά είναι λέξη συριακή που σημαίνει σύμφωνα με την μετάφραση των Ο' (εβδομήκοντα) ρψ',25 :
    «Ω Κύριε σώσον δη ω Κύριε, ευόδωσον δη»

    Αρχή του τρισάγιου ύμνου είναι το όραμα του προφήτου Ησαΐου πού είδε τους αγγέλους γύρω στο θρόνο του θεού να ψάλλουν «άγιος, άγιος, άγιος, Κύριος Σαββαώθ» (Ήσ. 6,13).

    Αυτόν, ψάλλουμε και εμείς σε κάθε μας θεία Λειτουργία:

    Τόν επινίκιον ύμνον άδοντα, βοώντα, κεκραγότα, και λέγοντα:

    Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της δόξης σου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις· ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις.
    Δηλαδή:
    Άγιος, Άγιος, Άγιος είσαι Κύριε των Δυνάμεων· γεμάτος ο ουρανός και η γη από τη δόξα σου. Σώσε μας, ύψιστε Θεέ· ευλογημένος ο ερχόμενος στο όνομα του Κυρίου. Σώσε μας, ύψιστε Θεέ.
    (μετάφραση από τον μακαριστό Μητροπολίτή Σερβίων και Κοζάνης Διονύσιο (+1998))

    Άγιος ο Θεός, άγιος ισχυρός, άγιος αθάνατος ελέησον ημάς

    Ο τρισάγιος αυτός ύμνος μας υπενθυμίζει τον ύμνο των αγγέλων «άγιος, άγιος, άγιος, Κύριος Σαββαώθ» και έχει μια μεγάλη δογματική σημασία, γιατί αναφέρεται στον Τριαδικό Θεό που έχει μία ουσία και τρεις υποστάσεις. Με την λέξη Θεός χαρακτηρίζεται ο Πατήρ, με την λέξη ισχυρός χαρακτηρίζεται ο Υιός και με την λέξη αθάνατος χαρακτηρίζεται το Άγιον Πνεύμα. Αυτό το συναντούμε σε δοξαστικό της Πεντηκοστής. Και τα τρία πρόσωπα έχουν διαφορετική υπόσταση-πρόσωπο, αλλά έχουν κοινή ουσία και ενέργεια, γι’ αυτό και τα τρία Πρόσωπα είναι άγια, και στέλνουν το έλεος και την Χάρη τους και έτσι δεν λέμε ελεήσατε ημάς, αλλά ελέησον ημάς, για το ενιαίο της θεότητος. (η τριπλή επανάληψη της λέξης Άγιος υποδηλώνει και αυτή τα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδος, του ενός και μόνου αληθινού Θεού, δηλαδή τον Πατέρα, τον Υιόν και το Άγιον Πνεύμα).
    Αυτός ο ύμνος, πέρα από την δογματική του σημασία, έχει και σωτηριολογική. Με τον ύμνο αυτό είναι σαν να λέμε. «Θεέ μου εσύ είσαι άγιος και Θεός, είσαι άγιος και ισχυρός, είσαι άγιος και αθάνατος. Και εμείς που είμαστε αμαρτωλοί, άνθρωποι, αδύνατοι και θνητοί, σε παρακαλούμε να μας ελεήσης».

    Όπως γνωρίζουμε, αυτόν τον τρισάγιο ύμνο τον ψάλλουμε και στην θεία Λειτουργία δύο φορές. Πρώτα στην λεγομένη λειτουργία των κατηχουμένων, μετά την μικρά Είσοδο, και έπειτα στην θεία Λειτουργία των πιστών, στην θέση της αναφοράς, όταν ψάλλουμε το «άγιος, άγιος, άγιος Κύριος Σαββαώθ πλήρης ο ουρανός και η γη της δόξης σου, ωσαννά εν τοις υψίστοις, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου, ωσαννά ο εν τοις υψίστοις». (Μητρ.Ναυπάκτου Ιερόθεος)

    Ψάλλοντας τον ύμνο μιμούμαστε τους αγγέλους που δοξολογούν το Θεό, αλλά και το λαό της πόλεως των Ιεροσολύμων οι οποίοι τον υποδέχθηκαν με κλαδιά και δάφνες πριν το εκούσιο του πάθος. Έτσι και εμείς υποδεχόμαστε τον βασιλέα ο οποίος έρχεται να σφαγιαστεί και να δοθεί στους πιστούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Giati kirie "anwnime" ???edw den patane oi eklegmenoi simvouloi??tha patane oi bloggers????plaka mas kanete????ton kirio pateli ton ehoume kraxei kata to perelthon se sholia mas, min ethelotiflite, kai oson afwra to thema pou anaferete, to thixame...kai apla estiasame to apsogos stis kiniseis tou gia tin kerea, kai stin sinergasia tou me meloi tis antipolitefsis!afto gia emas itan thetiko kai afto epikrotisame....

    Panta Filika

    Antipariafwni Team

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γιώργος

    Τι έγινε? αφήσατε τώρα την μανέτα και την πέσατε στους μπλόγκερς??μάλλον για την δημοκρατία όπου αναφέρεται πιο πάνω έχετε δώσει κάποιον όρκο έτσι δεν είναι?? η μήπως κάνω λάθος??αυτό τον όρκο τον έχετε διαβάσει ποτε??η έτσι ορκιστήκατε??
    έχετε κάνει κοράνι σας τον κώδικα δήμων και κοινοτήτων και μας τα έχετε πρήξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ο λέβε δεν είναι
    δεν ξέρει γράμματα που λέει και ο δραγάτης η ελένη έχει προβλήματα πού λέει και ο μπελέγρης ο φαρούπος τότε
    ΚΩΣΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κάθε ανώνυμος και μια άποψη. Έτσι η αντιπολίτευση είναι εύκολη και η κριτική βολική.

    Προφανώς εσείς τουλάχιστον θα είστε φίλε ανώνυμε, που μας κατηγορείτε για απουσία από τα κοινοτικά συμβούλια, τακτικότατος θαμώνας των γραφικών συνεδριάσεων, ίσως και κάποιος αιρετός του συμβουλίου.

    Στην πρώτη περίπτωση θα έπρεπε να είχατε κάτι να προτείνετε κι όχι να απαξιώνετε μία πρόταση (το ενιαίο)που έγινε δεκτή από πολλούς, ακόμα κι αν στην πράξη έχει δυσκολίες εφαρμογής.
    Ειδικά δε στην τελευταία περίπτωση (στο ενδεχόμενο να είστε κοινοτικός σύμβουλος) η ευθύνη σας επιστρέφεται γιατί χάρη σε σας (όχι προσωπικά βέβαια, και πως θα μπορούσε αφού είστε ανώνυμος...)απαξιώθηκε η έννοια κοινοτικός σύμβουλος και πολιτική ευθύνη στο νησί.

    Το γεγονός ότι ένας μπλόγκερ, που τα λέει χύμα και τσουβαλάτα, έρχεται να καταθέσει την πιο ρομαντική και συνάμα ώριμη πολιτική πρόταση των τελευταίων ετών δείχνει αυτό ακριβώς: την ανυπαρξία πολιτικών απεμπλεγμένων από το δικομματικό συρματόπλεγμα και παράλληλα τη δύναμη που κρύβουν οι απλοί πολίτες. Για συμμετοχή στα κοινά μην το συζητάτε. Καλύτερα να σηκώνουμε αναρτήσεις στα μπλογκς μας και να παρακινούμε τον κόσμο να σας θάψει. Πολιτικά ασφαλώς.

    Πάντα φιλικά (τόσο φιλικά που άμα άρετε την ανωνυμία σας θα σας κεράσουμε όλοι οι μπλόγκερς ένα παγωτό κασάτο)

    antiparos-blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν θα κάνουμε τους ντετέκτιβ να δούμε ποιος έγραψε τι...
    Τουλάχιστον ο Φαρούπος βάζει και το ονοματάκι του στο τέλος. Δεν είναι αυτός.

    Μυρίζει ποντικοκούραδο ή κάνω λάθος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν ξερω τι λετε εσεις εγω παω ποτε ποτε με πιανει ο σβερκος μου και φευγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σήμερα είχα πολύ δουλειά και τώρα είδα τα σχόλια.
    Χαίρομαι κ. Παρατηρητά που στο δεύτερο σχόλιό σας τοποθετήσατε τα πράγματα στη σωστή τους θέση, ίσως και η δική μας αντίδραση να συνέβαλε σ' αυτό.
    Θα διαφωνήσω όμως μαζί σας ως προς την μεγιστοποίηση των επιδιώξεών σας, μεγάλα αεροπλάνα, μεγάλοι δρόμοι,μεγάλοι ή πολλοί σκουπιδότοποι, μεγάλη κατανάλωση νερού, ο Ναξιώτης τραγουδιστής και τραγουδοποιός ΜΠΙΛΗΣ πριν δύο και πλέον δεκαετίες, σ' ένα του τραγούδι παρότρυνε τους νησιώτες με το στίχο "Τα νησιά μην τα πουλάτε", δεν γνωρίζω αν ο ίδιος είχε προβλέψει το κακό, αυτό όμως που με βεβαιότητα μπορώ σήμερα να πω είναι ότι λίγα εδάφη έχουν απομείνει στους νησιώτες, τα υπόλοιπα έχουν περιέλθει στην κυριότητα άλλων (αυτοί περισσότερο ενδιαφέρονται γι' αυτά)και έχουν γίνει τσιμέντο, οι ντόπιοι πωρώθηκαν με το χρήμα και δεν ενδιαφέρονται για ότι συμβαίνει γύρω τους, ως που θα φτάσει αυτή η κατάσταση, ας αρκεστούμε λοιπό σ' αυτά που κατακτήσαμε, ας ζητήσουμε όχι μεγαλύτερους αλλά καλύτερους δρόμους, όχι περισσότερους σκουπιδότοπους αλλά καλύτερη διαχείριση των απορριμάτων, όχι περισσότερο νερό αλλά καλλίτερη ποιότητα νερού, όχι περισσότερα οικόπεδα αλλά περισσότερα δένδρα, ας κάνουμε τέλος πάντων πιο εύκολη και ποιοτικότερη τη ζωή μας.

    Εκπλήσσομαι ευχάριστα με το μέγεθος των διαφορετικών απόψεων, είναι ολοφάνερο ότι όσοι ασχολούνται με το blogging είναι περισσότερο ώριμοι απ' αυτούς που ασχολούνται "σοβαρά" με τη διοίκησή μας, ας μην ασχολούμαστε με την ανακάλυψη των ανώνυμων σχολιαστών, ο καθένας από μας ας καταθέτει τις απόψεις του, σωστές ή λανθασμένες καμιά σημασία δεν έχει στο τέλος κερδισμένοι θα είμαστε όλοι, άλλωστε μαθαίνουμε περισσότερα από τα λάθη μας και λιγότερα από τον εγωισμό μας.

    Συμπερασματικά να πω ότι η ποιότητα των σχολίων έχει αλλάξει, οι πιο πολλοί έχουν κατανοήσει την σοβαρότητα των γεγονότων και έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η λύση δεν είναι μακρυά.

    Ας είναι τούτες δω οι κατατεθειμένες απ' όλους μας σκέψεις, ο επινίκιος ύμνος που θα ψάλλουμε όλοι μαζί όταν θα έρθει η η κατάλληλη στιγμή και θα είναι μια νίκη όλων μας, χωρίς σωτήρες και θαυματοποιούς.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χαίρομαι που λύθηκε η παρεξήγηση, απλώς προβληματίζομαι και γω μ'αυτά που βλέπω. Εγώ εργάτης είμαι και ούτε καράβια ούτε ξενοδοχεία έχω, όσο για γη ούτε πούλησα ούτε είχα να πουλήσω.
    Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες